مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان:

لحظه به لحظه زندگی جانبازان، درس زندگی و معرفت است 

سردار مرادحاجتی ضمن تقدیر از صبر و استقامت جانبازان دوران حماسه و ایثار، گفت: لحظه به لحظه زندگی جانبازان عزیز درس زندگی و معرفت است. 
کد خبر: ۵۰۴۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹ - 04February 2022

لحظه به لحظه زندگی جانبازان، درس زندگی و معرفت است به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در دیدار با «خداداد رشادی مقدم» جانباز روشندل شیمیایی، تکریم جانبا‌ان دفاع مقدس را یک وظیفه دینی و اخلاقی دانست و اظهار داشت: جانبازان عزیز ما شهدای زنده و صدای مظلومیت مردم ایران اند.

وی ضمن تقدیر از صبر و استقامت جانبازان دوران حماسه و ایثار، افزود: لحظه به لحظه زندگی شما جانبازان عزیز درس زندگی و معرفت است. 

سردار مرادحاجتی گفت: عظمت نگاه شما جانباز روشندل فراتر از نگاه چشمان بینای ماست و شهامت شما در جان دادن بی‌منت برای ملت و آرمان و آب و خاک تان ستودنی است و شاید هنوز امثال ما نتوانسه‌ایم رسالت و ماهیت حماسه حضور شما را دریابیم که اگر چنین بود، لحظه ای از تکریم شما غافل نمی شدیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان تصریح کرد: مادامی که تاریخ این کشور به دوران دفاع مقدس و فرهنگ شهادت اش افتخار می کند، جامعه جانباز ما هم باعث افتخارند.

در پایان این دیدار، سردار مرادحاجتی با اهدا لوح سپاس از سال ها صبوری و مجاهدت جانباز خوزستانی تقدیر کرد و برای وی آرزوی صحت و سلامت نمود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها