رئیس بنیاد مستضعفان:

امروز تجلی تبعیت از امام راحل پیروی از امام خامنه‌ای است

فتاح با تاکید بر اینکه امروز تجلی تبعیت از امام راحل پیروی از امام خامنه‌ای است، گفت: پرچم انقلاب اسلامی به دست رهبر معظم انقلاب اسلامی برافراشته مانده است و وظیفه همه ما پیروی از ایشان است.
کد خبر: ۵۰۴۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰ - 05February 2022

امروز تجلی تبعیت از امام راحل پیروی از امام خامنه‌ای استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «پرویز فتاح» رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی‌ با بیان اینکه امام‌ خمینی (ره) نام و یاد امام راحل در ایران و دنیا زنده است، اظهار داشت: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی یادگار و تجلی انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی از عمق و ابعاد زیادی برخوردار است و یکی از ابعاد آن راه‌اندازی بنیاد مستضعفان است.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه قبل از انقلاب شاه و یارانش اموال مردم رو به غارت بردند، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی امام راحل و مردم این اموال را پس گرفتند و امروز به نفع مستضعفین و مردم به کارگیری می‌شوند.

فتاح افزود: امروز باید همه تلاش ما این باشد که راه امام و انقلاب اسلامی ادامه داشته باشد؛ امروز تجلی تبعیت از امام راحل پیروی از امام خامنه‌ای عزیز است.

وی اظهار داشت: امروز پرچم انقلاب اسلامی به دست رهبر معظم انقلاب اسلامی برافراشته مانده است و وظیفه همه ما پیروی از ایشان است.

رئیس بنیاد مستضعفان خاطرنشان کرد: امروز این بنیاد با تولید محصولات مختلف با تحریم‌ها و فشارهای دشمنان مقابله می‌کند.

وی گفت: بنیاد همه تلاش خود را می‌کند که بتواند در مناطق محروم فعالیت‌های مختلفی داشته باشد و ایجاد اشتغال کند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار