مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین خبر داد؛

ایجاد کمیته مشترک میان ادارات‌کل اوقاف و حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین

سرهنگ «امیری‌مقدم» گفت: بسیاری از برنامه‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان در یک راستا قرار دارد و امیدواریم با ایجاد کمیته‌ای مشترک، این برنامه‌های به‌صورت مشارکتی و با اهداف بزرگ‌تر در سطح استان برگزار شود.
کد خبر: ۵۰۴۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵ - 06February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‎‌پرس از قزوین، حجت‌الاسلام «سید مصطفی مجیدی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، از اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یازدید کرد و در روند فعالیت‌های این اداره‌کل در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قرار گرفت.

سرهنگ پاسدار «محمد امیری‌مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین، در جریان این بازدید اظهار داشت: تبیین و ترویج فرهنگ دفاع مقدس ادامه دادن مسیر و راه کربلا و رسیدن به اهداف سیدالشهدا (ع) است.

وی افزود: بسیاری از برنامه‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان در یک راستا قرار دارد و امیدواریم با ایجاد کمیته‌ای مشترک، این برنامه‌های به‌صورت مشارکتی و با اهداف بزرگ‌تر در سطح استان برگزار شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین اضافه کرد: برپایی مراسم‌های مذهبی و معنوی و برنامه‌های فرهنگی دفاع مقدس در جوار مزار شهدای گمنام، از برنامه‌های مشترک است که امیدواریم در آینده نزدیک با همکاری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین برگزار شود.

امیری‌مقدم خاطرنشان کرد: شهدا و رزمندگان دفاع مقدس با فرهنگ عاشورایی وارد صحنه جبهه‌های حق علیه باطل شدند و هیچگاه ولی‌فقیه خود را تنها نگذاشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها