فرمانده انتظامی استان زنجان مطرح کرد؛

ضرورت بیان واقعیت در جهاد تبیین

سردار «جهانبخش» با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند در جهاد تبیین باید واقعیت‌ها گفته شود، گفت: هر کس در این جهاد نقشی دارد و باید نسبت به آن متعهد باشد.
کد خبر: ۵۰۴۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۹ - 05February 2022

سردار «رحیم جهانبخش» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان با اشاره به اینکه جوانان باید در مورد انقلاب مطالعه کنند، اظهار داشت: باید با شناخت از انقلاب اسلامی و این نهضت دفاع کنیم.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه دشمن با تلاش رسانه‌ای خود سعی در تخریب چهره انقلاب دارد، اضافه کرد: تلاش دشمن برای اینکه نشان دهد انقلاب برای ۴۳ سال پیش است امروز خریداری ندارد.

وی با بیان اینکه اگر این انقلاب برای ۴۳ سال پیش است چرا دشمنان تمام تلاش خود را می کنند که بگویند این انقلاب برای امروز نیست، ادامه داد: اگر این انقلاب مهم و تاثیرگذار نیست چرا ۲۵۰ شبکه ماهواره‌ای تمام توان خود را برای تخریب این انقلاب گذاشته است.

جهانبخش با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند در جهاد تبیین باید واقعیت‌ها گفته شود، گفت: هر کس در این جهاد نقشی دارد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به تلاشهای بی وقفه دشمن و به کارگیری انواع‌ها تصریح کرد: دشمنان در این حوزه تا به امروز موفق نبوده است.  

جهانبخش با اشاره به ریزش‌های روی داده در انقلاب، تاکید کرد: روی‌های این انقلاب بسیار بیشتر از ریزش‌های آن است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها