فرماندار تنگستان تاکید کرد؛

لزوم بیان برجستگی‌های 43 سال گذشته انقلاب در دهه فجر

«لطفی» گفت: در دهه فجر باید تفاوت‌ها و برجستگی‌های 43 سال گذشته بازگو و در ارتباط با توسعه‌های رخ داده با مردم صحبت شود.
کد خبر: ۵۰۴۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۰ - 05February 2022

لزوم بیان برجستگی‌های 43 سال گذشته انقلاب در دهه فجربه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «احمد لطفی» فرماندار تنگستان امروز در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی، خدماتی و تولیدی شهرستان تنگستان با اشاره به اینکه همزمان با پنجمین روز از هفته دولت افتتاح و عملیات اجرایی 38 پروژه عمرانی با 203 میلیارد تومان اعتبار آغاز شد اظهار داشت: همزمان با دهه فجر در مجموع 35 پروژه در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، گردشگری، اقتصادی و آموزشی با 183 میلیارد تومان اعتبار در تنگستان افتتاح می‌شود.

وی از آغاز عملیات اجرایی 3 پروژه در حوزه‌های مسکن و مخابرات با 20 میلیارد تومان اعتبار خبر داد و گفت: علاوه بر پروژه‌های یاد شده شماری از پروژه‌های شهرستان تنگستان تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

لطفی با تأکید بر تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی در توسعه و پیشرفت تصریح کرد: در دهه فجر باید تفاوت‌ها و برجستگی‌های 43 سال گذشته بازگو و در ارتباط با توسعه‌های رخ داده با مردم صحبت شود.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: با بررسی فعالیت‌ها در عرصه‌های خدمات، آموزش، گازرسانی و فرهنگی تفاوت‌ها زمین‌ها تا آسمان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار