پیام تبریک فرمانده سپاه قم در پی قهرمانی تیم دو و میدانی و والیبال مقاومت استان

سردار «موحد» در پیامی، قهرمانی تیم دو و میدانی و قهرمانی نیم فصل لیگ یک کشوری تیم والیبال مقاومت قم سپاه استان در مسابقات کشوری را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۰۴۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۷ - 05February 2022

پیام تبریک فرمانده سپاه قم در پی قهرمانی تیم دو و میدانی و والیبال مقاومت استانبه گزارش دفاع‌پرس از قم، سردار «محمدرضا موحد» فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) در پیامی، قهرمانی تیم دو و میدانی و قهرمانی نیم فصل لیگ یک کشوری تیم والیبال مقاومت قم سپاه استان در مسابقات کشوری را تبریک گفت.

متن کامل پیام به شرح ذیل است:

جوانهائی که به قهرمانی دست پیدا میکنند، نشان میدهند و ثابت میکنند که دارای خصوصیات برجسته‌ای هستند؛ مثلاً اراده‌ی قوی‌ای دارند. امام خامنه‌ای «مد ظله العالی»

ورزش آهنگ موزون سلامتی، نماد قدرت، همت، صلابت، ایستادگی و ارزش‌های والای انسانی است که بی شک نقش بسزایی در عصر امروز در توسعه پایدار جوامع دارد و خدمت به ورزش گامی بلند در جهت سلامت محوری و شادابی و نشاط اجتماعی است.

اینجانب، کسب مقام قهرمانی مسابقات دو و میدانی کل سپاه توسط تیم دو و میدانی سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام، و همچنین کسب مقام قهرمانی نیم فصل لیگ یک کشوری توسط تیم والیبال مقاومت قم را به بازیکنان و مربیان و دست اندرکاران دو تیم و همچنین همه همکاران و همرزمان تبریک و تهنیت عرض نموده، ضمن آرزوی سلامتی و شادکامی، استمرار توفیقات ورزشی این عزیزان را از درگاه قادر متعال خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار