دیدار فرمانده ارشد نظامی ارتش در قم با خانواده شهید «برقعی» + تصاویر

سرهنگ «محسنی زرین» همزمان با ایام گرامیداشت دهه فجر، با خانواده شهید «برقعی» دیدار کرد.
کد خبر: ۵۰۴۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸ - 06February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، سرهنگ «نعمت محسنی زرین» فرمانده گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) و ارشد نظامی ارتش در استان قم، همزمان با دهه فجر، با حضور در منزل شهید «سید علی‌محمد برقعی»، از مقام مادر بزرگوار این شهید عزیز تجلیل کرد.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در قم در این دیدار، با تبریک فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب، امنیت و اقتدار نظام اسلامی را مرهون و مدیون خون مطهر شهدا دانست و بر حفظ و حراست از دستاورد‌های انفلاب اسلامی و خون شهدا تاکید کرد.

در این دیدار، حجت الاسلام «محمد نارویی» رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک قم و حجت‌الاسلام «خبازی» رییس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی حضرت معصومه (س)، نیز حضور داشتند و لوح تقدیر و هدایایی از سوی گروه پدافند به مادر بزرگوار شهید برقعی تقدیم شد.

سیدعلی‌محمد برقعی فرزند سید فخرالدین، متولد اول اسفند سال ۱۳۴۰ در قم بود. وی با رسیدن به سن سربازی به جبهه اعزام شد و در تاریخ ۱۰ شهریور سال ۱۳۶۲ در مرحله سوم عملیات والفجر ۳، هنگام پیشروی در خاک عراق، به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در همان محل باقی ماند.

مزار یادبودی به نام شهید جاویدالاثر سید علی محمدبرقعی در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم، قرار داده شده است.

دیدار فرمانده ارشد نظامی ارتش در قم با خانواده شهید «برقعی» + تصاویردیدار فرمانده ارشد نظامی ارتش در قم با خانواده شهید «برقعی» + تصاویردیدار فرمانده ارشد نظامی ارتش در قم با خانواده شهید «برقعی» + تصاویردیدار فرمانده ارشد نظامی ارتش در قم با خانواده شهید «برقعی» + تصاویردیدار فرمانده ارشد نظامی ارتش در قم با خانواده شهید «برقعی» + تصاویردیدار فرمانده ارشد نظامی ارتش در قم با خانواده شهید «برقعی» + تصاویردیدار فرمانده ارشد نظامی ارتش در قم با خانواده شهید «برقعی» + تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار