معاون هماهنگ‌کننده سازمان حفاظت اطلاعات سپاه:

مقابله با نفاق از مقابله با کفر پیچیده‌تر است

سردار صادقی با بیان این‌که سختی کار در مقابله با کفار نیست، گفت: سختی و پیچیدگی کار در مقابله با نفاق است که همه تجربیات از صدر اسلام تا زمان انقلاب اسلامی را جمع‌آوری کرده و مانع اصلی به شمار می‌رود.
کد خبر: ۵۰۴۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴ - 06February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «حسین رضا صادقی» معاون هماهنگ‌کننده سازمان حفاظت اطلاعات سپاه، در آیین گرامیداشت سالروز عملیات «والفجر ۸» و روز حفاظت اطلاعات که با حضور فرماندهان، مسئولین و رزمندگان سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) در حسینیه امام خمینی (ره) تیپ ۴۴ قمربنی هاشم (ع) برگزار شد، اظهار داشت: باید موقعیت و جایگاه خود را قدر بدانیم و به تأسی از فرمایشات حضرت امام علی (ع) که فرمودند «من عرف نفسه، فقد عرف ربه» تکیه کنیم.

وی افزود: شهدا با جایگاه و مقامی که دارند، به حال کسانی که با اخلاص در میدان مجاهدت حضور دارند و ایثارگری می‌کنند، غبطه می‌خورند و باید بدانیم که به تعبیر حضرت امام خمینی (ره)؛ انقلاب اسلامی ایران مقدمه استقرار دولت کریمه امام زمان (عج) است.

سردار صادقی، انقلاب اسلامی ایران را طلعت و ظهور صغری دانست که از سال ۵۷ شروع شده و باید برای رسیدن به طلعت کبری و ظهور حضرت ولی عصر (عج) و استقرار حکومت جهانی اسلام، بیش از پیش مجاهدت و تلاش کنیم و رایحه این طلعت به مشام کسانی می‌رسدکه دل در گرو اسلام و امام زمان دارند.

وی با بیان این‌که مکتب متعالی نیازمند ورود انسان‌های مجاهد به میدان برای پیاده کردن احکام است، خاطرنشان کرد: عزت اسلام موقعی است که افرادی مثل شما و حاج قاسم سلیمانی‌ها به میدان بیایند و احکام اسلامی را در جامعه پیاده کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: اقدامات شهید حاج قاسم سلیمانی برای اجرای احکام اسلامی در زمین، به مکتب تبدیل شد و باید بدانیم سختی کار در مقابله با کفار نیست؛ بلکه سختی و پیچیدگی کار در مقابله با نفاق است که همه تجربیات از صدر اسلام تا زمان انقلاب اسلامی را جمع‌آوری کرده و مانع اصلی به شمار می‌رود.

وی تأکید کرد: تبیین مسیر حق و مسیر شهدا وظیفه اصلی ماست و اینکه حاج قاسم بار‌ها می‌فرمود «ما ملت امام حسینیم»، به این دلیل بود که مسیر امام حسین (ع) حق است و هرکسی در این مسیر نباشد، هیچ توفیقی در دنیا و آخرت نخواهد داشت.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان حفاظت اطلاعات سپاه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، ۲ نمونه از مصادیق انقلابیون مثبت و منفی را تشریح کرد و گفت: انقلابی مثبت کسی است که در تمام لحظات سخت با جان و دل به میدان آمده و هیچ ادعایی ندارد و همواره خود را مدیون انقلاب می‌داند، مانند آن خانواده‌های چندشهیدی که باز هم می‌گویند ما برای انقلاب هیچ کاری نکرده ایم.

وی گفت: انقلابی منفی مصداق کسانی است که یا از راه خود پشیمان شده‌اند، یا وقتی به سفره‌ای می‌رسند، می‌گویند حق من است و من برای این انقلاب زحمت کشیده‌ام.

سردار صادقی، به برخی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: تربیت انسان‌هایی که در تراز جهانی و شایسته برای خلیفه الهی باشند، از دستاورد‌های انقلاب و هنر امامین انقلاب است.

وی نقش حفاظت اطلاعات در نگهبانی از گوهر ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تشریح کرد و گفت: گوهر ارزشمند سپاه را باید به جامعه جهانی عرضه کنیم تا همه از وجود و برکت آن بهره‌مند شوند و حفاظت از این گوهر ارزشمند با این ویژگی رسالت سنگینی است که در گرو همکاری همه ارکان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان حفاظت اطلاعات سپاه به علت نامگذاری سالروز عملیات «والفجر ۸» به‌عنوان روز حفاظت اطلاعات اشاره کرد و گفت: عملیات «والفجر ۸» که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، در بیستم بهمن سال ۱۳۶۴ با رمز مقدس «یافاطمةالزهرا (س)» آغاز و الحمدلله موفقیت‌های خوبی رقم زد که موجب تحیر جهانیان شد.

وی افزود: در عملیات «والفجر ۸» رزمندگان اسلام با تکیه بر قدرت و نصرت خدا و صدق و اخلاص که ویژگی سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی نیز بود، به میدان آمدند و آن حماسه و پیروزی بزرگ را آفریدند.

سردار صادقی، غافلگیری ارتش بعث در عملیات «والفجر ۸» را نتیجه رعایت کامل اصول حفاظتی در این عملیات از سوی فرماندهان و رزمندگان دانست و افزود: دشمن بعثی در عملیات «والفجر ۸» ۱۰۰ درصد غافلگیر شد و تا سه روز همچنان فکر می‌کرد عملیات اصلی در «هورالعظیم» خواهد بود.

این مقام ارشد نظامی، با مقایسه امکانات خودی و دشمن در عملیات «والفجر ۸»، تصریح کرد: جوهره مکتب حاج قاسم سلیمانی و ویژگی مجاهدان فی سبیل الله در صدق و اخلاص و تکیه بر قدرت الهی است و باید امروز در راه پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی فداکاری بیشتری داشته باشیم؛ زیرا هرچه به ظهور کبری نزدیک‌تر می‌شویم، تهدیدات دشمنان بیشتر می‌شود و به تعبیر حضرت آقا باید خود را در حال جنگ بدانیم و لازمه حضور در این میدان نبرد، هوشیاری و بصیرت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار