جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) تشریح کرد؛

نقش افتخارآفرین رزمندگان لشکر قمربنی هاشم (ع) در عملیات «والفجر ۸»

سردار «افضلی» گفت: رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در قالب لشکر عملیاتی ۴۴ قمربنی هاشم (ع) در عملیات غرورآفرین «والفجر ۸» به‌عنوان یگان جناح‌دار انتخاب شدند که باعث افتخار برای این یگان و استان است.
کد خبر: ۵۰۴۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳ - 06February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «علی افضلی» جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات «والفجر ۸» ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر، گوشه‌هایی از رشادت‌های رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در عملیات «والفجر ۸» را تبیین کرد و اظهار داشت: یکی از حساس‌ترین، سرنوشت‌سازترین و سخت‌ترین مراحل عملیات نظامی که مورد توجه و نظر طراحان عملیات‌های نظامی است، واگذاری نقش جناح‌دار به یگان‌هاست.

وی افزود: رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در قالب لشکر عملیاتی ۴۴ قمربنی هاشم (ع) در عملیات غرورآفرین «والفجر ۸» به‌عنوان یگان جناح‌دار انتخاب شدند که باعث افتخار برای این یگان و استان است.

سردار افضلی ادامه داد: مدت زمان عملیات «والفجر ۸» بالغ بر ۷۵ روز است که طبیعتاً پس از پایان عملیات و شکستن خط پدافندی دشمن، فرماندهان وقت سپاه بر این نکته نظر داشتند که خط خالی از رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری نباشد و تأکید داشتند که اگر بشود یک گردان، اگر نه یک گروهان و حتی یک دسته از نیرو‌های این استان برای ماندگاری و تثبیت خط حضور داشته باشند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) خاطرنشان کرد: همه این‌ها نشان از شجاعت و لیاقت و شایستگی و شهامت رزمندگان استان ولایتمدار چهارمحال و بختیاری دارد و هنوز هم این وضعیت برای نهایی شدن مأموریت نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار