امروز؛

زمان گفت‌وگوی سید حسن نصرالله با شبکه العالم اعلام شد

شبکه العالم گزارش داد: سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان آنچنان که وعده داده شده بود روز سه‌شنبه ۱۹ بهمن ماه ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران میهمان شبکه العالم در گفت‌وگویی ویژه خواهند بود.
کد خبر: ۵۰۴۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹ - 06February 2022

زمان گفتگوی سید حسن نصرالله با شبکه العالم اعلام شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان آنچنان که وعده داده شده بود روز سه‌شنبه هشتم فوریه ۲۰۲۲ ساعت هشت شب به وقت لبنان «۱۹ بهمن ماه ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران» میهمان شبکه العالم در گفت‌وگویی ویژه خواهند بود.

بر اساس این گزارش، دبیر کل حزب الله لبنان در این گفت‌وگوی اختصاصی و مشروح در خصوص انقلاب اسلامی، نقش امام و رهبری در پیروزی و استمرار انقلاب ایران، محور مقاومت، نقش حزب‌الله لبنان و دیگر اعضای این محور، ایستادگی محور مقاومت و پیروزی‌های مکرر و مستمر این محور در مقابل آمریکا و اسرائیل و بالاخره آینده حرکتی که به رهبری امام خمینی درسال ۱۳۵۷ آغاز شد و در منطقه خاورمیانه رشد کرد و جهان را از خود متأثر کرد سخن خواهند گفت.

العالم گزارش داد: مشروح این گفت‌وگوی اختصاصی را می‌توانید همزمان در سایت عربی شبکه العالم به آدرس (alalam.ir) و سایت فارسی این شبکه به آدرس (fa.alalam.ir) مشاهده کنید همچنین این گفتگو در کلیه صفحات شبکه العالم درفضای مجازی در دسترس مخاطبان قرا خواهد گرفت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار