مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

حقایق انقلاب و دفاع مقدس با زبان هنرمندانه نیاز مبرم نسل امروز ما است

سردار مرادحاجتی گفت: روایت حقایق انقلاب و دفاع مقدس با زبان و بیان هنرمندانه و ادیبانه نیاز مبرم نسل امروز ماست و ما موظف و مکلفیم که راویان جوانی از دانش آموزان مستعد استان به همین منظور تربیت کنیم.
کد خبر: ۵۰۴۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲ - 06February 2022

حقایق انقلاب و دفاع مقدس با زبان هنرمندانه نیاز مبرم نسل امروز ماستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، دهمین نمایشگاه مدرسه انقلاب اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان شهرستان اهواز امروز با حضور سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، معاون پرورشی، اعضا شورای اسلامی شهرستان اهواز، بسیج دانش آموزی و جمعی از خانواده معظم شهدا و مسئولین شهری و تعدادی از دانش آموزان برگزار و افتتاح شد.

سردار مرادحاجتی، در این مراسم با تشکر از دانش آموزان بابت برقراری نمایشگاه مدرسه انقلاب اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که چنین دانش آموزانی با بیان قوی و تسلط کافی، راوی اتفاقات انقلاب هستند.

وی افزود: روایت حقایق انقلاب و دفاع مقدس با زبان و بیان هنرمندانه و ادیبانه نیاز مبرم نسل امروز ماست و ما موظف و مکلف ایم که راویان جوانی از دانش آموزان مستعد استان به همین منظور تربیت کنیم و در ادامه نیز باید از استعداد آنها حمایت شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: نسل پویای دانش آموز ما باید در کنار درس و مشق و کتاب، به برنامه های جانبی، فرهنگی، هنری و استعدادیابی روی بیاورند و بدانند که آینده این نظام و انقلاب در دست آن هاست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار