استاندار گیلان:

حضور ملت ایران نشانه خواست آنان برای تداوم نظام است

«عباسی» با بیان اینکه حضور ملت ایران در راهپیمایی نشان از اندیشه‌های انقلابی آنان و خواست آنان برای تداوم نظام و آرمان‌های انقلابی است، گفت: مردم ولایی ایران اسلامی شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن را ادای دین به انقلاب و نیز فرصتی برای اعلام انزجار از توطئه گران و استکبار جهانی می‌دانند.
کد خبر: ۵۰۴۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵ - 06February 2022

حضور ملت ایران نشانه خواست آنان برای تداوم نظام است

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «اسدالله عباسی» استاندار گیلان امروز یکشنبه در نشست هماهنگی برگزاری جشن ملی ۱۴۰۰ و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی که با حضور قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه فجر سالروز پیروزی انقلاب را جشن بزرگ ملی و میهنی نه تنها ملت ایران، بلکه همه آزادی‌خواهان جهان خواند و اظهار داشت: مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب و شهدای ایران اسلامی، پشتیبانی خود از رهبر معظم انقلاب را به نمایش می‌گذارند.

استاندار گیلان با بیان اینکه حضور ملت ایران در راهپیمایی نشان از اندیشه‌های انقلابی آنان و خواست آنان برای تداوم نظام و آرمان‌های انقلابی ا ست، تصریح کرد: مردم ولایی ایران اسلامی شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن را ادای دین به انقلاب و نیز فرصتی برای اعلام انزجار از توطئه گران و استکبار جهانی می‌دانند.

وی افزود: همواره ملت ایران به ویژه رویش‌های جدید انقلابی با حضور خودجوش در راهپیمایی‌ها و مناسب‌های مختلف؛ اتحاد، همدلی و همبستگی ملی را به نمایش گذاشته اند.

عباسی خاطرنشان کرد: ملت ایران به نظام اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب امید دارند و کسی نمی‌تواند رشته این اتحاد را پاره کند.

وی با اشاره به شیوع موج ششم کرونا و سویه امیکرون در کشور تاکید کرد: با توجه به تغییر رنگ برخی شهر‌ها به قرمز و نارنجی، باید در برنامه ریزی برای اجرای ویژه برنامه‌های دهه فجر و ۲۲ بهمن، صیانت از جان و سلامت افراد را اولویت قرار داد.

استاندار گیلان متذکر شد: اراده مسئولان برگرفته از اراده مردم و اراده مردم برآمده از بینش و اعتقادات قلبی آنان است و باید برنامه ریزی‌ها مبتنی بر این موضوع مهم باشد.

وی رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی را ضرورتی مهم در اجرای ویژه برنامه‌های دهه فجر دانست و تصریح کرد: برای برگزاری برنامه ها، تصمیم ستاد ملی کرونا مدنظر قرار می‌گیرد؛ همچنین فضاسازی‌های مناسب محیطی و انجام فعالیت‌های شایسته فرهنگی در این ایام ضرورت دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار