مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان:

استفاده از ظرفیت پایگاه‌های بسیج در گردآوری خاطرات رزمند گان بسیجی

سرهنگ رشیدی گفت: برای گردآوری تاریخ شفاهی و خاطرات رزمند گان بسیجی از ظرفیت پایگاه‌های بسیج استفاده شود.
کد خبر: ۵۰۴۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸ - 06February 2022

استفاده از ظرفیت پایگاه‌های بسیج در گرد آوری خاطرات رزمند گان بسیجی

به گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از خرم آباد سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل  حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در دیدار با سرهنگ «محمد برامکی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خرم آباد، ضمن تبریک انتصاب وی به این مسئولیت، اظهار داشت: نقش بسیج در دوران دفاع مقدس و بعد از آن برهیچ کس پوشیده نیست.

وی افزود: رزمندگان بسیجی که در دوران هشت ساله دفاع مقدس دوشادوش سایر برادران خود در مقابل دشمن متجاوز ایستادگی کردند گنجینه‌ای از خاطرات ناب آن دوران هستند که بایستی این خاطرات گردآوری  و ثبت شوند.

رشیدی با استناد به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه رزم یک رزمنده تمام نمی‌شود تا زمانی‌که  خاطرات خود از دفاع مقدس را بازگو نکند، گفت: برای گردآوری تاریخ شفاهی و خاطرات رزمند گان بسیجی از ظرفیت پایگاه‌های بسیج استفاده شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی دفاعی مقدسی این اداره کل تصریح کرد: زبان هنر و ادب بهترین ابزار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

وی با تاکید بر همکاری و مشارکت دستگاهها، ادارات و یگان‌ها در تولید و اجرای برنامه‌ها  با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، عنوان کرد: استان لرستان دارای ظرفیت‌های ادبی و هنری فراوانی است که نیاز به تشویق و حمایت های مادی و معنوی دارند.

در ادامه این دیدار سرهنگ محمد برامکی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خرم آباد نیز ضمن تبریک ایام الله دهه فجر قول مساعد دادند که از همه امکانات و ظرفیت‌های سپاه ناحیه خرم آباد در راستای تولید و اجرای برنامه‌ها فرهنگی ادبی و هنری  با محوریت دفاع مقدس و مقاومت با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها