فرماندار روانسر:

وظیفه شناسی مهمترین مولفه برای توسعه انقلاب اسلامی است

«مصطفی زاده» گفت: مردم نقش مهمی در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی دارند و وظیفه شناسی مهمترین مولفه برای توسعه انقلاب اسلامی و جامعه انقلابی است.
کد خبر: ۵۰۴۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲ - 06February 2022

وظیفه شناسی مهمترین مولفه برای توسعه انقلاب اسلامی و جامعه انقلابی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «سعدی مصطفی‌زاده» فرماندار شهرستان روانسر امروز  در مراسم جشن انقلاب دهستان حسن آباد شهرستان روانسر برگزار شد اظهار داشت: قدرت امروز ایران برگرفته از اسلام است و همه باید انقلاب را با چنگ و دندان حفظ کنیم.

مصطفی زاده با بیان اینکه هدف از خلق حماسه انقلاب اسلامی رسیدن به عزت، خودباوری و استقلال است و امروز با تدابیر رهبر معظم انقلاب مقتدرانه‌تر به راه خویش ادامه می‌دهیم، گفت: حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی وظیفه‌ای همگانی است.

وی با بیان اینکه مردم نقش مهمی در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی دارند تصریح کرد: وظیفه شناسی مهمترین مولفه برای توسعه انقلاب اسلامی و جامعه انقلابی است.

فرماندار شهرستان روانسر گفت: مردم صاحبان اصلی نظام و انقلاب هستند و رشد و توسعه و امنیت کشور از آن این مردم است.

مصطفی‌زاده ادامه داد: حرکت امام (ره) در پایه گذاری انقلاب اسلامی ایران خواسته مردم برای از بین بردن فساد، تبعیض ها و ترویج دین مبین اسلام بود.

وی اضافه کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی تمام اقشار جامعه مورد توجه هستند و در راستای خدمات رسانی به مردم روستاهای شهرستان اقدامات مطلوبی و مناسبی انجام شده که از جمله آنها گاز رسانی به روستاهای شهرستان، آبرسانی بهداشتی و سالم و اجرای طرح های عمرانی است.

فرماندار شهرستان روانسر بیان داشت: در دهه فجر امسال ۲۲ طرح عمران روستایی در سطح روستاهای شهرستان با اعتباری بیش از ۱۵۸ میلیارد و ۴۱۷ میلیون ریال و اشتغالزایی ۳۳ نفر به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار