فرمانده هوانیروز ارتش:

قدرت جمهوری اسلامی به واسطه رهنمودهای ولی امر مسلمین در دنیا نقش تعیین‌کننده‌ای دارد

امیر«قربانی» گفت: قدرت جمهوری اسلامی به واسطه رهنمودهای ولی امر مسلمین، نیرو‌های مسلح و مردم در دکترین و راهبرد نظامی دنیا نقش تعیین‌‌کننده‌ای دارد که از اقتدار نظام و نیرو‌های مسلح نشأت می‌گیرد.
کد خبر: ۵۰۴۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۳ - 06February 2022

قدرت جمهوری اسلامی به واسطه رهنمودهای ولی امر در دنیا نقش تعیین‌کننده‌ای داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، امیر سرتیپ «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش امروز در آیین معارفه فرمانده جدید پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه اظهار داشت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی نظامی قدرتمند است و به واسطه فرماندهی کل قوا، ارتش و نیروهای مسلح کشور بی نظیری داریم.

وی در ادامه با تبریک دهه مبارک فجر و بزرگداشت یاد امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی گفت: اکنون هیچ انسانی شک ندارد که انقلاب اسلامی ما به‌عنوان الگوی اثرگذار برای ملت‌های آزادی‌خواه جهان است، در خصوص چرایی اثرگذاری انقلاب ما در روند حرکتی ملت‌های آزادی‌خواه جهان، باید گفت که این اثرگذاری در حفظ و استمرار حرکت انقلاب اسلامی است.

فرمانده هوانیروز ارتش بیان کرد: قدرت جمهوری اسلامی به واسطه رهنمودهای ولی امر، نیرو‌های مسلح و مردم در دکترین و راهبرد نظامی دنیا نقش تعیین‌کننده‌ای دارد که از اقتدار نظام و نیرو‌های مسلح نشأت می‌گیرد.

امیر قربانی، اتکاء به خداوند و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری را از مولفه های انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: رزمایش مشترک نیرو‌های سپاه و ارتش نشان دهنده قدرت بازدارندگی نیرو‌های مسلح است.

وی خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی موفق شده است سامانه‌هایی که در دنیا منحصر بفرد بوده اند را بومی سازی کند.

در این آیین با حضور فرماندهان نیروهای مسلح، سرهنگ «رحیم عینی» به عنوان فرمانده جدید پایگاه سوم هوانیروز کرمانشاه معرفی و از زحمات سرهنگ «غلامرضا شایان» فرمانده سابق تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار