رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان تاکید کرد؛

تکمیل شدن اهداف جمهوری اسلامی با ابزار رسانه

«مهدی پارسا» با توجه به نقش رسانه در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی گفت: استفاده از ابزار رسانه می‌تواند نقش جمهوری اسلامی را نسبت به قبل تکمیل‌تر کند؛ زیرا دشمن با استفاده از اهرم رسانه در این جنگ نابرابر اهداف زیادی را دنبال می‌کند.
کد خبر: ۵۰۴۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴ - 06February 2022

تکمیل شدن اهداف جمهوری اسلامی با ابزار رسانه

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «مهدی پارسا» رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان امشب در نشست بصیرتی ویژه اصحاب رسانه، فعالان‌فضای مجازی و هادیان سیاسی که با موضوع نقش رسانه‌های انقلاب در جنگ روایت‌ها برگزار شد با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی استحکام خود را مدیون خون پاک شهیدان است، اظهار داشت: با تلاش مردم، مسئولان و خون پاک شهیدان انقلاب اسلامی ۴۳ ساله شد و پله‌های موفقیت رل طی خواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به مهمترین هدف سازمان بسیج رسانه در کشور تصریح کرد: یکی از اهداف بسیج رسانه بحث روشنگری است و در این خصوص اقدامات خوبی انجام شده است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به نقش رسانه در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: استفاده از ابزار رسانه می‌تواند نقش جمهوری اسلامی را نسبت به قبل تکمیل‌تر کند؛ زیرا دشمن با استفاده از اهرم رسانه در این جنگ نابرابر اهداف زیادی را دنبال می‌کند.

پارسا تاثیر گذاری رسانه‌های انقلاب در جنگ نابرابر روانی را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: رسانه‌های انقلابی به آن درجه از رشد رسیده که در مقابل هجمه استکبار مقابله می‌کنند، زیرا وظیفه رسانه‌ها در این جنگ نابرابر و سال تبیین متفاوت عمل کردن است، چون تنها در این صورت می‌توان به نقشه‌های دشمن با توجه به شگرد‌های جنگ روانی موفق عمل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها