معاون هماهنگ کننده انتظامی آذربایجان غربی تاکید کرد؛

ضرورت بازنگری در قانون بکارگیری سلاح توسط پلیس

سرهنگ «غنی‌زاده» برضرورت بازنگری در قانون بکارگیری سلاح توسط پلیس در اجرای ماموریت‌ها تاکید کرد.
کد خبر: ۵۰۴۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱ - 07February 2022

ضرورت بازنگری در قانون بکارگیری سلاح توسط پلیس در انجام ماموریت‌ها

سرهنگ «سامان غنی زاده» معاون هماهنگ کننده انتظامی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ارومیه، برقراری نظم و امنیت در جامعه را از وظایف اصلی پلیس عنوان کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی برای اینکه بتواند این وظیفه را به خوبی ایفا کند سه اصل مهم شایسته سالاری، ولایتمداری و قانون‌مداری را سرلوحه خدمتی خود قرار داده است.

وی یکی از ویژگی های پلیس در تراز انقلاب را مهربان در عین حال مقتدر توصیف کرد و افزود: امروز مجموعه پلیس با تکیه بر باورها و ارزش های دفاع مقدس ماموریت خود را ایفا می کند و سعی دارد امانت دار خوبی برای میراث ارزشمند شهدا باشد.

غنی زاده شهادت مظلومانه سرهنگ رنجبر مامور انتظامی فارس در درگیری با ارازل و اوباش را نیز تبریک و تسلیت گفت و بیان کرد: قطعا نخواهیم گذاشت خون این شهید بزرگوار پایمال شود.

معاون هماهنگ کننده انتظامی آذربایجان غربی اقتدار پلیس را لازمه امنیت جامعه عنوان کرد و گفت: لذا برای اینکه اقتدار پلیس پیش از این باشد نیاز به بهره برداری از ابزارهای قانونی دارد و حمایت از طرح بازنگری در قانون بکارگیری سلاح توسط پلیس در اجرای ماموریت‌ها یکی از مطالبات مهم در این خصوص است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار