سرپرست دانشگاه علمی کاربردی مشکات ولایت:

انقلاب اسلامی جهان را به لرزه درآورد/ ضرورت تبیین شاخصه‌های این انقلاب برای نسل جوان جامعه

«صالحی» با بیان اینکه انقلاب اسلامی جهان را به لرزه درآورد، گفت: شاخصه‌های این انقلاب باید در دانشگاه‌ها، مراکز و مجامع فرهنگی و مدارس برای نسل جوان جامعه تبیین شود.
کد خبر: ۵۰۴۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹ - 07February 2022

انقلاب اسلامی جهان را به لرزه درآورد/ ضرورت تبیین شاخصه‌های این انقلاب برای نسل جوان جامعه«راحله صالحی» سرپرست دانشگاه علمی کاربردی مشکات ولایت شهر کرج در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرج، ضمن عرض تبریک دهه مبارک فجر، پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) را بزرگ‌ترین پدیده قرن بیستم دانست و اظهار داشت: این انقلاب جهان را به لرزه درآورد و بارقه امید را در دل مستضعفان و مسلمانان عالم روشن کرد.

وی افزود: این انقلاب شکوهمند دستاوردهای بسیاری در داخل و خارج از کشور اسلامی ما داشته و سال‌های متمادی طول می‌کشد تا همه‌ آثار و نتایج این پدیده‌ الهی در جهان آشکار شود و مورد تحلیل قرار گیرد. امروز شاخصه‌های این انقلاب باید در دانشگاه‌ها، مراکز و مجامع فرهنگی و مدارس برای نسل جوان جامعه تبیین شود تا نسل نوپای ایران اسلامی دلایل شکل‌گیری این انقلاب علیه رژیم پهلوی را به‌خوبی دریابند.

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی مشکات ولایت شهر کرج اذعان داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران در تمام جهان، به‌عنوان یک قدرت راهبردی به‌خوبی شناخته شده و نه‌تنها نفوذ آن در منطقه خاورمیانه بلکه آبراهای بین‌المللی با رهبری و درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و قدرت نفوذ سیاسی این نظام اسلامی در سطح منطقه و جهان نیز بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

صالحی، دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه سلامت و پزشکی، استقلال و امنیت بین‌المللی، آموزش عالی، تحقیقات و فناوری، دانش پزشکی به‌ویژه در حوزه‌ سلول‌های بنیادین، تولید دارو‌، شبیه‌سازی حیوانات و کسب رتبه نخست منطقه و رتبه 17 جهانی در تولیدات علمی پزشکی، توسعه چرخه کامل فضایی، ساخت ماهواره و ایستگاه زمینی و پرتابگر را از جمله شاخصه‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد.

وی افزود: پیشرفت در حوزه زیست فناوری، توسعه جاده‌های شهری و روستایی، برق‌رسانی به روستاها و نصب آنتن تلفن همراه، توسعه اماکن ورزشی، ساخت و توسعه دانشگاه‌ها، توسعه صنعت کشور، توسعه نیروگاه‌ها در حوزه علم هسته‌ای، ساخت جنگنده، پهباد دوربرد و میان برد، ساخت موشک‌های نقطه زن و قرار گرفتن در زمره 10 کشور برتر جهان در این زمینه، ساخت ماهواره‌های نظامی و حفظ امنیت هوای کشور بدون هیچ وابستگی از دیگر شاخصه‌های این انقلاب هستند.

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی مشکات ولایت شهر کرج در پایان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی امروز حامی ملت‌های مظلوم منطقه در سطح جهان است، بیان داشت: مسئولین باید با عزم راسخ، تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و معضلات معیشتی مردم به‌ویژه اشتغال‌زایی، ساخت مسکن و رونق ازدواج برای نسل جوان جامعه بکار گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار