دیدار جانشین انتظامی شهرستان اشکذر با خانواده شهیدان «خبیری»

سرهنگ «‌خانی» جانشین انتظامی شهرستان «اشکذر» با خانواده شهیدان خبیری دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۰۴۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸ - 07February 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «عباسعلی خانی» جانشین انتظامی شهرستان «اشکذر» امروز با خانواده شهیدان خبیری دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار با نثار فاتحه و درود به روان پاک و مطهر شهیدان اظهار داشت: امروز اعماق رنجور قلب پدران و مادران شهدا‌ بزرگترین سرمایه و سنگر امنیت کشور ماست.
 
خانی افزود: چه عزتی امروز بالاتر از اینکه تمام قدرت‌های دنیا در مقابل عظمت شهدای ما حیران و سرگردان اند و ما نباید این نعمت را کم ارزش تلقی کنیم و غفلت کنیم در مقابل این روح بلندی که امروز در سر تا سر کشور ما گسترده است.
 
جانشین انتظامی شهرستان اشکذر پدران و مادران شهدا‌ را افتخار این کشور دانست و گفت: فرزند عزیز شهداء سر خود را بالا بگیریید و امروز با افتخار به وجود عزیزان و شهدای خود زندگی کنید و با معنویت این راه را به دیگران نشان دهید که شهداء و ایثار گران چه کردند، که امروز دنیا در مقابل عظمت اینان ذلیل و خوار شده است.
 
سرهنگ خانی افزود: امروز عطر وجود شهداء است که کشور بزرگ ایران را در میان کانون نا امنی دنیا امن‌ترین کشور دنیا قرار داده است و این نعمت و سعادت جای آن را دارد که لحظه به لحظه همه ما سر بر آستان ربانی پروردگار بگذاریم و این نعمت بزرگ امنیت را که امروز حاصل خون عطر آگین شهدا است شکر گذار باشیم.
 
‌علی خبیری یکم تیر ۱۳۴۲‌ در شهرستان اشکذر به دنیا آمد. تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و سرانجام هفتم خرداد ۱۳۶۴‌ با سمت فرمانده گردان حضرت فاطمه (س) در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. پیکر او را در گلزار شهدای خلدبرین شهرستان یزد به خاک سپردند.
 
‌عباسعلی خبیری یکم اردیبهشت ۱۳۳۲‌ در شهرستان یزد به دنیا آمد. تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. سال ۱۳۵۱ ازدواج کرد و صاحب چهار پسر و دو دختر شد. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و سرانجام چهارم خرداد ۱۳۶۷‌ با سمت راننده بلدزر در شلمچه بر اثر اصابت ترکش ‌ ‌شهید شد. پیکر وی را در گلزار شهدای خلدبرین زادگاهش به خاک سپردند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها