به مناسبت دهه فجر انجام می‌شود؛

نورپردازی سه بُعدی در میادین منطقه ۳

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۳ از اجرای نورپردازی سه بُعدی (ویدئومپینگ) به‌مناسبت چهل و سومین سالگرد بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران در میادین این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۵۰۴۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱ - 07February 2022

نورپردازی سه بُعدی در میادین منطقه ۳به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، محمود افراخته معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۳ از اجرای نورپردازی سه بُعدی (ویدئومپینگ) به‌مناسبت چهل و سومین سالگرد بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران در میادین منطقه ۳ خبر داد و اظهار داشت: در این نورپردازی، مضامینی از پرچم افتخار، نشانه‌های افتخارات ملی، تص اویر مربوط به انقلاب، پیشرفت در حوزه‌های مختلف صنعتی، اقتصادی، سیاسی و نظامی در طول چهل و سه سال گذشته به تصویر کشیده شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۳ خاطرنشان کرد: ویدئومپینگ، تکنولوژی نوینی برای نورپردازی بر سطوح مختلف است و استفاده از نورهای هوشمند در نورپردازی ساختمان‌ها به زیبایی نمای این بناها کمک می‌کند و ضمن جلب توجه بیننده، خالق شور و هیجان است.

وی با بیان اینکه اجرای ویدئومپینگ ویژه دهه مبارک فجر هر شب بر میادین منطقه، اجرا می‌شود، اظهار کرد: اجرای نورپردازی سه بعدی تا ۲۲ بهمن بعد از اذان مغرب و عشاء در میادین اصلی منطقه همراه با موسیقی و سروده‌های ملی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار