فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان:

شهید «شاه‌حسینی» نمونه بارز اخلاص، ایمان، اقتدار و هم‌بستگی بود

سرتیپ دوم امیر «مرادبکی» گفت: شهید «شاه‌حسینی» نمونه بارز اخلاص، ایمان، اقتدار و هم‌بستگی بود و نشان داد که فقط خدمت در زیر پرچم قرآن مهم است؛ حال چه در نیروی هوایی و چه در سپاه پاسداران باشید.
کد خبر: ۵۰۴۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲ - 07February 2022

شهید شاه‌حسینی نمونه بارز اخلاص، ایمان، اقتدار و هم‌بستگی بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سرتیپ دوم امیر «پرویز مرادبکی» فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان امروز در مراسم بزرگداشت روز نیروی هوایی و رونمایی از کتاب «جان بی‌قرار» زندگینامه همافر شهید «حسین شاه‌حسینی» اظهار داشت: شهید شاه‌حسینی نمونه بارز اخلاص، ایمان، اقتدار و هم‌بستگی بود و نشان داد که فقط خدمت در زیر پرچم قرآن مهم است؛ حال چه در نیروی هوایی و چه در سپاه پاسداران باشید.

وی با بیان اینکه عزت، کرامت و اقتدار جمهوری اسلامی به برکت خون شهیدان است، افزود: نیروی هوایی از بطن انقلاب ثابت کرد که یک نیروی پا در رکاب و ولایی است و در روز ۱۲ بهمن که امام خمینی (ره) تشریف آوردند، حفاظت کامل ایشان برعهده نیروی هوایی بود.

سرتیپ دوم امیر «مرادبکی» عنوان کرد: با بیعت تاریخی نیروی هوایی در ۱۹ بهمن‌ماه، دو اتفاق مهم افتاد؛ ابتدا کمر رژیم شاهنشاهی شکست و سپس پیروزی انقلاب تسریع شد و بعد از انقلاب در تصویب آن نیز ارتش جمهوری اسلامی در مواجهه با سلطنت‌طلب‌ها، شهیدان فراوانی را تقدیم انقلاب کرد که شهید نوژه نمونه بارز آن است.

وی ابراز داشت: در جنگ تحمیلی نیروی هوایی هر جا وارد شد، حماسه‌سازی کرد و نیروی هوایی یک نیروی سیاسی و اقتصادی است؛ چرا که هر وقت بن‌بست اقتصادی شد، تمام کشتی‌ها را در دریای عمان و خلیج فارس حمایت کرد.

مرادبکی ادامه داد: نیروی هوایی یک نیروی سیاسی است و در همه بن‌بست‌ها وارد میدان شده و بعد از جنگ تحمیلی هم حضور نیروی هوایی مؤثر بوده که نمونه بارز آن دستگیری ریگی در آسمان کشور بود.

این مسئول گفت: نیروی هوایی در حوزه مقاومت نیز کار‌های مؤثری انجام داده است که اگر روزی طبقه‌بندی اطلاعات اجازه دهد، خدماتی که نیروی هوایی انجام داده برای همگان آشکار خواهد شد.

در پایان این مراسم از کتاب «جان بی‌قرار» درخصوص زندگینامه همافر شهید «حسین شاه‌حسینی» که به همت سردار باقر سیلواری و به کوشش فاطمه رنجبران جمع‌آوری و تدوین و با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و انتشارات «حماسه ماندگار» به چاپ رسیده است، رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار