افتتاح مرکز درمانی شهید «نبوی» با حضور فرمانده سپاه استان تهران

مرکز درمانی شهید نبوی شهرری صبح امروز با حضور فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران افتتاح شد.
کد خبر: ۵۰۴۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶ - 07February 2022

مرکز درمانی شهید نبوی در شهرری افتتاح شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس‌، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه استان تهران امروز (دوشنبه) در آیین افتتاح مرکز درمانی شهید نبوی که به همت این سپاه احداث شده، اظهار داشت: زمین این درمانگاه را در سال ۱۳۹۲ طی تهاتری با شهرداری در اختیار گرفتیم که به دلیل نبود اعتبارات از سال ۹۴ تا ۹۹ تعطیل بود و در اسفند ماه ۱۳۹۹ عملیات اجرایی آن آغاز شد؛ این مرکز درمانی در پنج طبقه و هر طبقه شامل ۲ هزار مترمربع مساحت زیربنایی تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه درمانگاه سابق سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) در محله دیلمان قرار داشت، افزود: درمانگاه فعلی در محلی مناسب راه اندازی شده و دیگر بخش‌های درمانی آن نیز در فاز‌های بعدی در طبقات مختلف اجرایی می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با اشاره به تغییر مجوز این مرکز از پلی کلینیک به بیمارستان ۱۲۴ تختخوابی، بیان کرد: پس از آماده سازی درمانگاه، تجهیزات و امکانات درمانی به روز در این مرکز نصب شده است.

سردار ذوالقدر با بیان اینکه درمانگاه شهید نبوی دارای امکانات مختلفی است، عنوان کرد: بخش‌های فعال این مرکز درمانی شامل داروخانه، اورژانس، اتاق جراحی سرپایی، پزشک عمومی، حضور پزشکان متخصص قلب، چشم، قلب، زنان، گوش، حلق و بینی و خدمات دندانپزشکی است.

انتهای پیام/ 124

نظر شما
پربیننده ها