دبیر دومین جشنواره ملی «حرف دل» خبر داد؛

برگزاری دومین جشنواره ملی «حرف دل» در مازندران

«محمدی» از برگزاری دومین جشنواره «حرف دل» در استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۵۰۴۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲ - 07February 2022

برگزاری دومین جشنواره ملی «حرف دل» در مازندران«محمد محمدی» دبیر دومین جشنواره ملی «حرف دل» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری، از برگزاری جشنواره ملی «حرف دل» برای دومین سال متوالی خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره در گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» به همت کانون بسیج رسانه نکا و با همکاری بسیج رسانه مازندران، بسیج دانش آموزی استان، سپاه ناحیه نکا، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و مجمع ملی جوانان برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در قالب دلگویه‌های ۳۰ تا یک دقیقه‌ای «ویدیویی»، دلنوشته‌ای ۲ تا ۱۴ خطی، پوستر، عکس و نقاشی مرتبط با شهید سلیمانی، پادکست صوتی و کلیپ تصویری برگزار خواهد شد.

«محمدی» گفت: دبیرخانه دومین جشنواره ملی «حرف دل» در کانون بسیج رسانه نکا آغاز بکار کرد و مراسم افتتاحیه امروز با حضور «عبدالمهدی حق‌شناس» مسئول بسیج رسانه مازندران، فرمانده سپاه نکا، رئیس اداره ارشاد این شهرستان و جمعی از اهالی رسانه بسیج برگزار شد.

محمدی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های مورد نظر تا بیستم اسفند از طریق وبگاه harfe-del.ir ارسال و در صورت عدم پاسخگویی سایت، به شماره ۰۹۳۶۰۷۸۴۷۸۲ ارسال کنند.

وی عنوان کرد: در اولین دوره جشنواره ملی «حرف دل» سال گذشته تعداد ۵ هزار و ۶۰۰ اثر از عراق، کشور‌های حوزه مقاومت و ۳۰ استان کشور به دبیرخانه ارسال شد که با بازبینی هزار و ۵۰۰ اثر به مرحله داوری نهایی را یافتند و در مراسم اختتامیه از برگزیدگان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار