باحضور جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش؛

مرکز همایش‌های فرماندهی آماد و پشتیبانی هوایی افتتاح شد

همزمان با فرا رسیدن ۱۹ بهمن امیر سرتیپ هادیان با حضور در فرماندهی آماد و پشتیبانی هوایی نیروی هوایی ارتش مرکز همایش‌های این یگان را افتتاح کرد.
کد خبر: ۵۰۵۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴ - 07February 2022

مرکز همایش‌های فرماندهی آماد و پشتیبانی هوایی افتتاح شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «مهدی هادیان» جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش همزمان با فرارسیدن ۱۹ بهمن، روز نیروی هوایی ارتش و بزرگداشت ایام الله دهه فجر در مراسم افتتاح مرکز همایش‌های فرماندهی آماد و پشتیبانی هوایی این نیرو اظهار داشت: ساخت، نوسازی اماکن نیروی هوایی ارتش از برنامه‌هایی است که در دستور کار این نیرو قرار گرفته است و در تلاش هستیم سایر اماکن این نیرو نیز به بهترین نحو بهسازی شود.

وی افزود: این اقدامات صورت گرفته شده با کمترین هزینه و با استفاده از امکانات داخلی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت گرفته است.

امیر سرتیپ هادیان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران این امر خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم سایر اماکن این نیرو که نیاز به ساخت و بهسازی دارد طبق اولویت بندی‌های صورت گرفته شده به روز و مدرن شود.

در این مراسم امیر سرتیپ دوم خلبان علی اکبر طالب زاده معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ دوم سید نصر اله معاون اجرایی نهاجا، امیر سرتیپ دوم سید حسن جعفر پور معاون آماد نهاجا، امیر سرتیپ دوم سورانی جانشین و معاون هماهنگ کننده اداره عقیدتی سیاسی نهاجا، امیر سرتیپ دوم محمد خوشنویسان فرماندهی آمادو پشتیبانی هوایی حضور داشتند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها