فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد؛

شناسایی و انهدام باند ضد امنیتی و قاچاقچی سلاح و مهمات در اهواز

سردار صالحی گفت: در جریان رصد و برخورد با عناصر اصلی و قاچاقچیان سلاح و مهمات، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان، با اشراف کامل اطلاعاتی موفق شدند اعضای این باند را شناسایی و دستگیر کنند.
کد خبر: ۵۰۵۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶ - 07February 2022

شناسایی و انهدام باند ضد امنیتی و قاچاقچی سلاح و مهمات در اهوازبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «سیدمحمد صالحی» فرمانده انتظامی استان خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باندی ضد امنیتی و قاچاقچی سلاح و مهمات در اهواز متلاشی شد.

وی افزود: در جریان رصد و برخورد با عناصر اصلی و قاچاقچیان سلاح و مهمات، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان، با اشراف کامل اطلاعاتی موفق شدند اعضای این باند را شناسایی و دستگیر کنند.

سردار صالحی به انجام عملیات غافلگیرانه ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با هماهنگی مرجع قضایی در یکی از مناطق اهواز اشاره کرد و گفت: در این رابطه هفت نفر از اعضای این باند بازداشت و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان یادآور شد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۳۰ قبضه سلاح کلت کمری، یک قبضه سلاح کلاشینکف، یک قبضه سلاح شکاری، ۶۱ تیغه خشاب مربوطه، تعداد ۵۰۵ فشنگ و یک دستگاه بی‌سیم دستی کشف شد.

وی امنیت مردم را خط قرمز پلیس عنوان کرد و متذکر شد: با فرد یا افرادی که قصد خدشه دار کردن امنیت و آسایش جامعه را داشته باشند با اقتدار برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار