سرباز شهید «احمد قاسمی» و لقای پروردگار با وضوی خونین

شهید احمد قاسمی از جمله شهدای والامقام عملیات والفجر در منطقه رقابیه است که هنگام وضو، خونین بال به لقای پروردگارش شتافت.
کد خبر: ۵۰۵۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۲ - 07February 2022

به گزارش دفاع‌پرس از قم، شهید احمد قاسمی جوانی از خطه دلیرمردان بود که حضورش در جبهه حق علیه باطل، مانند دیگر رزمندگان اسلام خالصانه و پر ثمر بود و با جهاد در راه خدا و بذل جان خود به درجه رفیع شهادت رسید. مظلومیتش کافی بود تا او که جوانی غریب در نزد خاکیان و آشنا در نزد آسمانیان بود، برگزیده راه سیدالشهدا (ع) باشد.

احمد فرزند علی محمد، ۱۰ آذر سال ۱۳۴۱ در روستای صرم در شهرستان کهک قم به دنیا آمد. او و پدر و برادرانش به کشاورزی و دامداری مشغول بودند و مخارج زندگی خود را از این راه تامین می‌کردند.

با شروع جنگ تحمیلی، احمد برای انجام خدمت مقدس سربازی عازم جبهه و مجذوب حال و هوای دیدنی جبهه‌ها و خلوص و سبک زندگی بی ریای رزمندگان اسلام شد.

سال ۱۳۶۱ در چنین روزی ۱۸ بهمن، در منطقه رقابیه و عملیات والفجر، احمد آستین هایش را بالا می‌زد که وضو بگیرد و خودش را برای نماز آماده سازد. در حالی که ذکری زیر لب زمزمه می‌کرد، با برخورد خمپاره دشمن نقش بر زمین شد و وضویی از جنس خون ساخت و پروانه وار به دیدار معبودش شتافت.

شهید احمد قاسمی همچون دیگر شهدای گلگون کفن ایران، جوانمردانه و با غیرت جنگیدند تا از آرمان‌ها دفاع کنند، کوچه‌ها را به نامشان ثبت کردند که هیچ کسی در معبر دنیا راهش را گم نکند و از گذرگاه نام و یاد شهدا، با آرامش به منزل مقصود خود برسد.

سرباز شهید «احمد قاسمی» و لقای پروردگار با وضوی خونین

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها