مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران:

جشنواره ملی «حرف دل» برند برتر بسیج رسانه مازندران است

«حق شناس» گفت: جشنواره ملی «حرف دل» برند برتر بسیج رسانه استان مازندران است.
کد خبر: ۵۰۵۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۳ - 07February 2022

جشنواره ملی «حرف دل» برند برتر بسیج رسانه مازندران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «عبدالمهدی حق شناس» مسئول سازمان بسیج رسانه استان مازندران امروز در مراسم افتتاحیه دومین جشنواره ملی «حرف دل» در شهرستان نکا اظهار داشت: قطعا نگاه شهید سلیمانی در رقم خوردن این رویداد رسانه‌ای نقش داشت و امروز دومین دوره این جشنواره به میزبانی این شهرستان کلید خورد.

وی از سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» به عنوان اسطوره ملی یاد کرد و گفت: همه اعضاء جامعه در حفظ، نگه‌داشت و تقدس‌گرایی این شهید عزیز وظیفه داریم و باید تلاش ویژه داشته باشیم و رسانه‌ها نقش مهمی دارند.

حق شناس برگزاری جشنواره‌هایی با محور شهید و شهادت که با استفاده از ظرفیت رسانه برگزار می‌شود را در یادآوری این شخصیت‌ها به مردم موثر دانست و عنوان کرد: یکی از راه‌های حفظ آثار و هدف شهدا و ماندگاری آن در حافظه تاریخی رسانه برگزاری جشنواره‌هاست تا آیندگان هم از این آثار به هدف و راه و مکتب حاج قاسم‌ها پی ببرند.

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران قلم تراز انقلاب را هدایتگر و عدالت‌گستر دانست و تصریح کرد: اینگونه قلم ارزشمند است و احساس و آرمانهای انقلاب اسلامی را آزادانه و آرمان گرایانه و منصفانه از نهادهای دولتی و ‌ حاکمیتی مطالبه می‌کند. این قلم روح انسان را جلا می‌دهد و انگیزه را در مخاطب چندین برابر می‌کند و اثرگذار است چرا که در مسیر درست آرمانهای انقلاب اسلامی و ولایت و رهبری و امام  قرار دارد.

حق شناس ادامه داد:  ماندگاری امام و شهید مطهری و علمای بزرگ بواسطه روح از خودگذشتگی و ایثار و فداکاری بوده و ما وظیفه داریم از طریق قلم و نوشتار و رسانه این جاودانگی را به مردم بازگو کنیم و برگزاری چنین جشنواره‌هایی در زنده نگه داشتن یاد انسان‌های آزاده و نشان دادن مسیر درست به مردم موثر است و انقلاب اسلامی اگر ماندگار شد در همین مسیر بوده است. 

وی با اشاره به اینکه با حضور شهدا در جامعه روح تازه‌ای به کالبد جامعه دمیده می‌شود، بیان داشت: قطعا با برگزاری اینگونه جشنواره‌ها نیز مثمر ثمر خواهیم بود و ایجاد انگیزه خواهیم داشت.

حق شناس، زنده نگه‌داشتن یاد و ارمان و مسیر شهید سلیمانی و جمع آوری سرباز جدید برای رهبری و تولید محتوا را از اهداف جشنواره عنوان کرد و با اشاره به اینکه جشنواره «حرف دل» برند برتر برای شهرستان نکا و بسیج رسانه است، ادامه داد: باید کمک کنیم تا مثل سال گذشته شاهد دریافت حجم بالای آثار از استانها باشیم و استقبال مردم از جشنواره نگاه و دلسوزی و قدردانی مردم را به همراه دارد.

مسئول بسیج رسانه مازندران در پایان به قدرشناسی مردم از شهدا اشاره کرد و گفت: برای دریافت آثار بهتر باید جریان سازی صورت بگیرد و از همکاری خوب اداره کل فرهنگ و ارشاد استان و نکا و همچنین خانه مطبوعات این شهرستان در این مسیر قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار