برگزاری جلسه سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس در استان سمنان

جلسه سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس در محل پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵ - 02August 2015

برگزاری جلسه سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس در استان سمنان

به گزارش خبرگزاردفاع مقدس ازاستان سمنان، سردار مهدی محمدی فر، رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس کشور در این جلسه ضمن گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد و درود بر روان پاک شهیدان مظلوم این عملیات به بیان اهداف تاسیس سازمان و کارمردها و ماموریت های آن پرداخت و گفت: ما در کشور رقم بالایی پیشکسوت دفاع مقدس از یگان های ارتش، سپاه، ناجا و جهاد  داریم که توان فکری و مشورتی بالایی دارند.

وی با اشاره به سخن امام راحل که فرمود:

نگذارید پیشکسوتان عرصه دفاع و جهاد در پیچ و خم زندگی روزمره فراموش شوند.

اضافه کرد: مقام معظم رهبری از پیشکسوتان انتظار کار دارند و اصرار دارند که این قشر از جامعه نباید گوشه نشین باشند و ضرورت دارد جامعه را با آرمانگرایی به سمت معنویات، رشد و تعالی سوق دهند.

سردار محمدی فر افزود: سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در کشور وظیفه هدایت، حمایت، ساماندهی و تغذیه فکری سازمان های خود در استان ها را به عهده دارد و از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی حمایت می نماید.

سرهنگ فریدون پهلوانی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام گرفته در حوزه جمع آوری اسناد، انجام طرح های تحقیقاتی، بازروایی عملیات ها، چاپ کتب تاریخ شفاهی، مصاحبه های انجام گرفته در حوزه تاریخ شفاهی و ... ارائه داد.

همچنین سرهنگ پاسدارحسن ادب رئیس کانون بازنشستگان سپاه استان سمنان گزارشی از فعالیت های انجام گرفته در کانون و مشکلات پیش رو را به استحضار جمع رساند.

این جلسه با حضور روسای کانون های بازنشستگان آجا، ناجا، سپاه و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس در سالن جلسات پارک موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان برکزار شد که دستاوردهای خوبی در بر داشت.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار