رئیس سازمان بسیج سازندگی:

سپاه و بسیج به‌دنبال کارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی هستند

سردار «زهرایی» گفت: سپاه و بسیج به دنبال کارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی بوده و ساخت مسکن محرومین به یک هدف در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبدیل شده و این روند ادامه‌دار است.
کد خبر: ۵۰۵۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹ - 08February 2022

سپاه و بسیج به دنبال کارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی است

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، کلنگ مرحله سوم و احداث ۵۰۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور سردار «محمد زهرایی» رئیس سازمان بسیج سازندگی، سردار «محمد عبدالله‌پور» فرمانده سپاه قدس گیلان و سرهنگ «احمد ابراهیمی» رئیس سازمان بسیج سازندگی گیلان بر زمین زده شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی در این مراسم، اظهار داشت: در طول ۴۳ سال گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی، همکاری نهاد‌های مختلف در ساخت مسکن محرومین و رفع محرومیت‌زدایی درس وفا و همدلی را به جهانیان یاد داد.

وی با اشاره به نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رفع محرومیت‌زدایی، تصریح کرد: سپاه و بسیج به دنبال کارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی بوده و ساخت مسکن محرومین به یک هدف در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبدیل شده و این روند ادامه‌دار است.

سردار زهرایی از ساخت ۴۲ هزار مسکن محرومین در کشور در ۲ سال گذشته خبر داد و افزود: تفاهم‌نامه امضاشده میان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بسیج سازندگی در حوزه اشتغال و مسکن محرومین بوده و در ۲ سال گذشته، ۴۲ هزار مسکن محرومین در کشور ساخته شده است.

بیش از ۲ هزار واحد مسکن محرومین توسط سپاه قدس گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه مردم نقش اصلی را در حل بسیاری از مشکلات دارند، اظهار داشت: مردم به‌عنوان ولی نعمتان جمهوری اسلامی، همواره در ۴۳ سال گذشته پا به پای مسئولان در راه مبارزه با استکبار بوده و تمامی مشکلات اقتصادی و معیشتی را برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی تحمل کردند.

وی یکی از اهداف سپاه پاسداران را رفع محرومیت‌زدایی دانست و خاطرنشان کرد: در فاز دوم مسکن محرومین در گیلان، ۷۴۱ واحد احداث و در مرحله سوم هم با همکاری سپاه قدس گیلان و کمیته امداد امام خمینی (ره) ۵۰۰ واحد مسکن محرومین در سریع‌ترین زمان ممکن احداث خواهد شد.

سردار عبدالله‌پور با تاکید بر روستایی بودن ساخت مسکن محرومین در گیلان، افزود: بر اساس آمار، تمامی شهرستان‌های گیلان دارای واحد‌های مسکن محرومین هستند که تمامی این واحد‌ها در اختیار افراد محروم و بی‌بضاعت قرار گرفته است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم توجه به ادامه‌دار بودن ساخت مسکن محرومین در گیلان، تصریح کرد: در ۴۱ سال گذشته بیش از ۲ هزار واحد مسکن محرومین توسط سپاه قدس گیلان در مناطق محروم، روستایی و صعب‌العبور ساخته و در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

مددجویان و محرومین سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند

«عباس اهرابی» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه سپاه قدس گیلان همواره یار و یاور بهزیستی در ساخت مسکن مددجویان بوده است، اظهار داشت: در طول سالیان گذشته هرزمانی دست یاری به سمت سپاه قدس گیلان دراز کردیم، آنان دست ما را گرفته و یار و یاور مددجویان بودند که جای بسیار قدردانی دارد.

وی با اشاره به آغاز مرحله سوم ساخت مسکن مددجویان در گیلان، تاکید کرد: در سال گذشته و در مرحله دوم ۷۰۰ واحد مسکن مددجویان با کمک سپاه قدس گیلان و خیرین احداث و در مرحله سوم هم ۵۰۰ واحد دیگر در اسرع وقت ساخته می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان، مددجویان و محرومین را سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و متذکر شد: یکی از اهداف امام خمینی (ره) توجه به قشر محرومین و مستضعف جامعه است؛ لذا مسئولان و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی باید بهترین امکانات رفاهی را برای این قشر از جامعه فراهم کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها