یادداشت/ سرهنگ حیدریان

دهه فجر، سرآغاز طلوع ارزش‌های اسلامی

دهه فجر، سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.
کد خبر: ۵۰۵۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۵:۲۰ - 09February 2022

دهه فجر، سرآغاز طلوع ارزش‌های اسلامیگروه اجتماعی دفاع‌پرس - سرهنگ «امیرهوشنگ حیدریان» معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان؛ در دهه فجر، اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه‌ای تعیین کننده و بی مانند به شمار می‌رود و اهمیت دادن و گرامی‌داشت دهه فجر در حقیقت تبلور تجدید بیعت با آرمان‌های امام (ره) و انقلاب و عاملی برای عقب راندن دشمن است.

توجه به دهه فجر نوعی تجدید قوا برای نیرو‌های اصیل انقلاب بوده و پاسداشت این دهه مبارک نمایانگر تاکید بر اصول و آرمان‌های انقلاب و نماد فهم و بصیرت ملی در مسئولیت‌پذیری و دفاع از انقلاب است.

برنامه‌های دهه فجر مبتنی بر حرکت‌ها و پیشنهادات مردمی تدوین می‌شود تا ماهیت انقلاب که بر دو رکن اسلام و مردم است به همراه مفهوم جمهوری اسلامی به مرحله ظهور و بروز برسد.

دهه فجر انقلاب اسلامی سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی در عصر حاضر است که توانست حکومت الهی را در سرزمین پاک ایران تثبیت کند و از طرفی هم سالگرد انقلاب اسلامی فرصت گران بهای یادآوری سلحشوری‌ها و دلاورمردی‌های ملت ایران اسلامی و مبارزات مردم آزادی خواه در برابر حاکمیت استبداد و سلطه خارجی است.

بدون تردید پیوند استوار میان امام و امت و رهبر و ملت از عمده‌ترین علل موفقیت‌های ما و ناکامی‌های دشمنان بود که باید در جهت اهداف بلند انقلاب نسبت به توطئه‌ها و ترفند‌هایی که علیه انقلاب، نظام و ملت ایران و علیه مبارزان راه آزادی وجود دارد هوشیار و کوشا باشیم و سختی‌ها ما را از مسیر منحرف نکند.

نهال نو پای انقلاب اسلامی امروز به درختی تناور تبدیل شده است که در مقابل هیچ طوفان و تند بادی قد خم نخواهد کرد و این عظمت و شکوه از رهبری‌های پیامبر گونه امام روح الله و زعامت و رهبری‌های داهیانه، ولی امر مسلمین و خلف برحق روح الله کبیر، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و همراهی و همگامی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به دست آمده است.

کشور عزیزمان به پشتوانه ولایت و مردم شهید پرور و انقلابی، مدارج رشد و ترقی را با سرعت فزاینده‌ای طی می‌کند و دستاورد‌های علمی، نظامی، فرهنگی و ... بسیار درخشانی کسب کرده به گونه‌ای که این دستاورد‌ها ایران را در برخی حوزه‌ها در رده پیشرفته‌ترین کشور‌ها قرار داده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها