عیادت از پیشکسوت عکاس دوران دفاع مقدس«مرتضی اکبری»

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان از «مرتضی اکبری» رزمنده، عکاس و پیشکسوت دوران دفاع مقدس عیادت کرد.
کد خبر: ۵۰۵۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱ - 08February 2022

عیادت از پیشکسوت عکاس دوران دفاع مقدس«مرتضی اکبری»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس‌ از اصفهان، سرهنگ پاسدار «محمد رضایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان به همراه همکاران ظهر امروز (سه‌شنبه) با حضور در منزل «مرتضی اکبری» از این هنرمند پیشکسوت عیادت کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان در این دیدار وضعیت سلامت و روند درمان این هنرمند عکاس دوران دفاع مقدس را پیگیری و آرزوی سلامتی و شفای عاجل را از خداوند منان خواستار شد.

سرهنگ رضایی در ادامه این عیادت در خصوص شاخصه های ایشان اظهار داشت: برادر اکبری از نیروهای ارزشی و انقلابی، سرهنگ بازنشسته سپاه، رزمنده دوران دفاع مقدس و از هنرمندان عکاس هستند و از آثار فاخر ایشان می توان به کتاب عکس«خروش لاجوردی» اولین کتاب عکس دفاع مقدس استان اصفهان اشاره کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان گفت: ان شاالله با همت و مساعدت جناب آقای اکبری اولین کتاب عکس والدین معظم شهدا با عنوان«چشم و چراغ» تدوین و طراحی شود که بتوانیم تا پایان سال جاری و به مناسبت 22 اسفند که به روز شهدا نامگذاری شده است رونمایی شود.

در پایان سرهنگ رضایی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان با لوح یادبود و هدیه از جناب آقای مرتضی اکبری تقدیر و تجلیل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها