نماینده ولی فقیه در مازندران:

پیشرفت‌های امروز قوای مسلح و نیروی هوایی در تاریخ بی‌نظیر است

«محمدی لائینی» گفت: پیشرفت‌های امروز قوای مسلح و نیروی هوایی در تاریخ بی‌نظیر است، به برکت تقویت معنویت و روحیه انقلابی شاهد پیشرفت‌های روزافزون خواهیم بود.
کد خبر: ۵۰۵۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶ - 08February 2022

پیوستن نیروی هوایی به ملت شکست رژیم طاغوت را طنین انداز شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران پیش از ظهر امروز در دیدار با پرسنل پدافند هوایی شهید ظرافتی نیروی هوایی بابلسر نوزدهم بهمن را یادآور اقدام شجاعانه نیروی هوایی در گسستن از رژیم طاغوت و پیوستن به جریان انقلاب و بیعت با رهبری انقلاب حضرت امام راحل عنوان کرد و با تبریک مناسبت‌های ارزشی ایام رجب از فعالیت‌های فرهنگی یگان شهید ظرافتی بابلسر تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه امروز نظامیان ما دارای عزت بوده و سرباز دین و ولایت هستند، افزود: بدنه ارتش و نیروهای مسلح ما دینی بوده است، حضرت امام راحل این مسئله را درک کرد و مردم با گل از ارتشیان استقبال کردند و گروه خونی ارتش ما با تیپ طاغوتی سازگار نیست و سنخیت روحی ارتش با دین عجین است.

محمدی لائینی بیان داشت: پیوستن نیروی هوایی به ملت، شمارش معکوس پیروزی انقلاب اسلامی و شکست رژیم طاغوت را طنین انداخت و برخورد ارتش در یکسال منتهی به انقلاب انسانی بوده است.

امام جمعه ساری ادامه داد: یکی از شگردهای دشمنان، آمریکا و انگلیس انجام کودتا از درون نیروی نظامی است و یکی از مهمترین طرح‌های روی میز آنان است ولی به دلیل سلامت نیروی نظامی و ارتش جمهوری اسلامی، اجازه نفوذ دشمنان را نمی‌دهند.

وی اضافه کرد: امروز آسمان ایران اسلامی توسط پدافند هوایی حفظ می‌شود و نیروی هوایی بسیار مقتدرتر از دیروز است و تمامی نیروهای را در درون آموزش و تربیت کنیم.

محمدی لائینی گفت: پیشرفت‌های امروز قوای مسلح و نیروی هوایی در تاریخ بی‌نظیر است، به برکت تقویت معنویت و روحیه انقلابی شاهد پیشرفت‌های روزافزون خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار