فرمانده سپاه قدس گیلان تاکید کرد؛

لزوم توجه به گسترش فرهنگ ازدواج درمیان جوانان

سردار «عبدالله‌پور» با اشاره به لزوم توجه به گسترش فرهنگ ازدواج درمیان جوانان گفت: مسئله اقتصادی مهم‌ترین عامل کاهش ازدواج در جامعه است؛ به این منظور در سال جاری ۱۰ میلیارد تومان جهیزیه در میان زوج‌های نیازمند توزیع شده است.
کد خبر: ۵۰۵۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸ - 08February 2022

لزوم توجه به گسترش فرهنگ ازدواج درمیان جوانان

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، در هفتمین روز از آغاز دهه فجر ۴۴ هزار بسته معیشتی در سطح استان گیلان و در بین نیازمندان توزیع شد.

سردار «محمد عبدالله پور» فرمانده سپاه قدس گیلان در این مراسم با بیان اینکه مردم گیلان در این شرایط سخت اقتصادی درکنار مسئولان به کنترل کرونا کمک ویژه‌ای کردند، اظهار داشت: مردم گیلان همیشه پای کار هستند و از آنان تشکر ویژه می‌کنیم، زیرا در این شرایط اقتصادی ۳۶۵ میلیارد تومان کمک مالی کردند که جای بسیار قدردانی دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با توجه به توزیع بیش از ۶۰۰ هزار بسته معیشتی در گیلان تصریح کرد: از اولین روز‌های کرونا تا کنون با ۴۴ هزار بسته توزیع شده در هفتمین روز از دهه فجر، ۶۴۰ هزار بسته معیشتی در کنار یک میلیون بسته کمک تحصیلی در میان نیازمندان توزیع شده است.

وی با اشاره به لزوم توجه به گسترش فرهنگ ازدواج درمیان جوانان خاطرنشان کرد: مسئله اقتصادی مهم‌ترین عامل کاهش ازدواج در جامعه است؛ به این منظور در سال جاری ۱۰ میلیارد تومان جهیزیه در میان زوج‌های نیازمند توزیع شده است.

سردار عبدالله پور یکی دیگر از اهداف سپاه پاسداران را آزادسازی زندانیان غیر عمد دانست و افزود: در سال جاری ۲۱۹ زندانی به دست خیرین و گروه‌های جهادی با مبلغ ۹ میلیارد تومان آزاد شده و این روند ادامه دار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها