فرمانده پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر:

نیروی هوایی دوشادوش نیرو‌های مسلح در کنار ملت و ولی فقیه ایستاده است

سرهنگ «مولا» گفت: مجموعه ارتش و نیروی هوایی دوشادوش نیرو‌های مسلح در کنار ملت، ولی فقیه و آرمان‌های ملت ایستاده است.
کد خبر: ۵۰۵۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴ - 08February 2022

نیروی هوایی دوشادوش نیرو‌های مسلح در کنار ملت و ولی فقیه ایستاده استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «رحمت الله مولا» فرمانده پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر امروز در دیدار پرسنل پدافند هوایی با نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت دهه فجر و سالروز حماسه آفرینی نیروی هوایی در به ثمر رسیدن فجر پیروزی اظهار داشت: از زمانی که ارتش و نیروی هوایی در خدمت مردم قرار گرفت، شاهد دستاورد‌های خوبی در دوران انقلاب بودیم.

وی با عنوان اینکه انقلاب اسلامی پناه و ملجائی برای ملت‌های مظلوم و مسلمانان عالم است، افزود: نظام اسلامی عدالت محور با شعار مبارزه با ظالم و دفاع از مظلوم شکل گرفته است و دشمنان مقابل انقلاب اسلامی احساس ناامنی کرده است.

وی ادامه داد: نیرو‌های هوایی همواره در کنار انقلاب و همراه انقلاب بوده است و در هشت سال دفاع مقدس نیز تلاش و جانفشانی خوبی به خرج داده است و علاوه بر این در عرصه‌های میدانی پس از دوران دفاع مقدس نیز پا به پای آرمان‌های انقلاب ایستاده است.

سرهنگ مولا یادآور شد: مجموعه ارتش و نیروی هوایی دوشادوش نیرو‌های مسلح در کنار ملت، ولی فقیه و آرمان‌های ملت ایستاده است و فرزندان علاوه برای تأمین امنیت در حوزه پدافند هوایی، دستور رهبر معظم انقلاب را سرلوحه قرار دادند و در طرح‌های مردمیاری از جمله سیل، کمک‌های زیادی انجام دادند.

وی تصریح کرد: در دوران کرونا در زمینه تهیه بسته‌های معیشتی و کمک به نیازمندان نیز نیروی هوایی و ارتش وارد میدان شدند و ۴۰ هزار دوز واکسن را به مردم تزریق کردند.

فرمانده پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر گفت: علاوه بر دفاع از حریم آسمان در همه شرایط پشتیبان مردم و حامی ملت هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار