فرمانده سپاه ناحیه اردبیل خبر داد؛

برگزاری ۶۵ یادواره «آبروی کوچه، افتخار محله» در اردبیل

سرهنگ «حبیب‌زاده» با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی سپاه ناحیه اردبیل در ایام دهه فجر، گفت: برگزاری ۶۵ یادواره تحت عنوان «آبروی کوچه، افتخار محله» در مقابل منازل شهدا، شاخص‌ترین برنامه فرهنگی در راستای تکریم خانواده شهدا در سال جاری بود.
کد خبر: ۵۰۵۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶ - 09February 2022

برگزاری ۶۵ یادواره «آبروی کوچه، افتخار محله» در اردبیلبه گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، یادواره شهدای فصل زمستان، شهدای انقلاب و شهدای عملیات «والفجر هشت» شهرستان اردبیل با محوریت سردار شهید «حسین گنجگاهی» و با حضور جمعی از مسئولین نظامی و استانی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان، همراه با روایتگری سردار سرتیپ‌دوم پاسدار «ابراهیم گنجگاهی» از فرماندهان دوران دفاع مقدس در ورزشگاه ۹ دی محله هاشمیه سلمان آباد و وحدت اردبیل برگزار شد.

سرهنگ «علی حبیب‌زاده» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل، در ابتدای این مراسم به حوادث مهم و تاریخی ماه بهمن اشاره کرد و اظهار داشت: تجلیل از شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی سپاه ناحیه اردبیل در ایام دهه فجر، گفت: برگزاری ۶۵ یادواره تحت عنوان «آبروی کوچه، افتخار محله» در مقابل منازل شهدا، شاخص‌ترین برنامه فرهنگی در راستای تکریم خانواده شهدا در سال جاری بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل، عمل به سیره عملی و رفتاری شهدا را عامل دوام و بقای انقلاب اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: کشور ما به برکت انقلاب اسلامی و ایثار شهدا امروز در عرصه‌های مختلف در قله‌های موفقیت قرار دارد.

وی به ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان کشور پرداخت و گفت: همه بایدتلاش کنند تا سبک زندگی شهدا در جامعه ترویج و شهدا الگوی جوانان شود.

حبیب‌زاده به ضرورت و اهمیت جهاد تبیین در برهه زمانی فعلی پرداخت و گفت: برگزاری محافل شهدایی و برنامه‌های روشنگری در مناسبت‌های مختلف، بهترین فرصت برای تبیین دستاورد‌های انقلاب است؛ چراکه دشمنان، امروز درصدد هستند تا با تزریق افکار مسموم و منفی و شبهه افکنی در جامعه، به اهداف خود برسند که در این راستا بیان حقایق و تبیین درست وقایع در جامعه ضرورت حیاتی است.

همچنین سردار «ابراهیم گنجگاهی» از فرماندهان دوران دفاع مقدس نیز در این یادواره به روایتگری عملیات «والفجر ۸» پرداخت و اظهار داشت: عزتی که امام خمینی (ره) و شهدای به ما دادند از یاد‌ها رفتنی نیست.

وی ایثار و رشادت‌های شهید «عمران همرنگ» را یادآور شد و گفت: رزمندگان ایرانی با پیروزی در عملیات «والفجر ۸»، ضربه روحی بزرگی به دشمن وارد کردند، بطوری‌که پس از این عملیات، رزمندگان اسلام بیش از گذشته با اعتماد به نفس، خودباوری و ایمان برای ادامه رویارویی با دشمن به مبارزه پرداختند.

تجلیل از خلبان جانباز «میرحمید موسوی» از افتخارآفرینان هوانیروز اردبیلی در دوران دفاع مقدس، رونمایی از تندیس شهدای محلات وحدت اردبیل، پخش نماهنگ و اجرای سرود آوای مقاومت از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار