دبیر سیاسی حزب موتلفه سیاسی:

استقرار یک نظام الهی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است

انبارلویی گفت: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی؛ استقلال و استقرار یک نظام الهی در سرزمین کهن ایران زمین است.
کد خبر: ۵۰۵۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱ - 09February 2022

استقرار یک نظام الهی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمدکاظم انبارلویی» دبیر سیاسی حزب موتلفه سیاسی در گفت‌وگویی با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی؛ استقلال و استقرار یک نظام الهی در سرزمین کهن ایران زمین است.

وی با اشاره به اینکه ملت ما طی صد سال گذشته در سه نهضت اسلامی شرکت کرد، اما در دو نهضت اولیه ناکام بود، افزود: غرب‌زدگان و افراد نفوذی نهضت‌های مشروطه و ملی شدن صنعت نفت را به انحراف کشاندند، اما در نهضت امام خمینی، بنیانگذار کبیر انقلاب با قدرت و صلابت، روحانیت با پایداری و ملت با بصیرت از انقلاب صیانت کرده و نگذاشتند دستاورد‌های آن به یغما برود.

دبیر سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: در همان روز‌های اول انقلاب، منافقان و لیبرال‌ها بنا داشتند همانند دو نهضت مشروطه و ملی شدن صنعت نفت، انقلاب اسلامی را نیز مدفون کنند، اما ملت ما با تقدیم ۱۷ هزار شهید در برابرجبهه نفاق و منافقین ایستاد.

انبارلویی با اشاره به اینکه مردم ایران با تقدیم ده‌ها هزار شهید در جنگ تحمیلی اعلام کردند که پای اسلام، قرآن، مبانی امام راحل ایستاده‌اند، گفت: بیش از ۴۳ سال است نظام مقدس جمهوری اسلامی با اقتدار روی پای خود ایستاده است.

وی با اشاره به اینکه امروزه اقتدار ایران ما از مرز‌های کشور فراتر رفته و ۵ قاره جهان را در بر گرفته است، گفت: امروزه آوازه امامین انقلاب در همه جهان و بخصوص در میان نخبگان جهان این معنا را اثبات می‌کند که مردم و رهبری هوشمند ما در پاسداری از نظام و حیات بالنده انقلاب همچنان به پیش می‌روند و گام دوم انقلاب ۴۰ را نیز با اقتدار به سرانجام می‌رسانند.

منبع: میزان  

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها