مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان تأکید کرد؛

«انقلاب اسلامی»؛ طلایه‌دار عدالت، استقلال و استکبارستیزی در جهان

«پاکاری» با صدور پیامی به‌مناسبت فرارسیدن یوم‌الله ۲۲ بهمن، انقلاب اسلامی ایران را طلایه‌دار عدالت، استقلال و استکبارستیزی در سرتاسر جهان دانست.
کد خبر: ۵۰۵۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱ - 09February 2022

«انقلاب اسلامی»؛ طلایه دار عدالت، استقلال و استکبار ستیزی در سرتاسر جهان

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «عبدالله پاکاری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان، به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن و گرامیداشت چهل و سومین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حمد و سپاس خداوندی را که نعمت انقلاب اسلامی را برخوان گسترده ایران زمین فرود آورد و ملت ما را از سرچشمه زلال حکومت ناب اسلامی سیراب نمود. انقلابی که با رهبری رادمردی بزرگ از تبار پاکان الهی شکل گرفت و طلایه‌دار عدالت، استقلال و استکبارستیزی در سرتاسر جهان شد.

انقلاب اسلامی ایران که در سال ۱۳۵۷ با عنایات و توجهات خاصه خداوند سبحان و با رهبری رادمردی بزرگ از تبار پاکان الهی شکل گرفت و با خون شهدا و وحدت کلمه به ثمر نشست و پس از گذشت چهل و سه سال از پیروزی شکوهمندش، علی‌رغم همه تحرکات، تبلیغات و توطئه‌های نافرجام دشمنان، با درایت و هدایت‌های مدبرانه مقام معظم رهبری و بصیرت و آگاهی مردم با قدرت و پرصلابت‌تر از قبل به پیشرفت و بالندگی خود در عرصه‌های مختلف ادامه می‌دهد، این موضوع همواره باعث ترس، ناامیدی و شکست برای معاندین قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

اینجانب به نمایندگی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان گیلان در چهل و سومین سالگرد پیروزی افتخارآفرین و شکوهمند انقلاب اسلامی، ضمن تبریک و پاسداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن و تجدید بیعت با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گران‌قدر، از مردم انقلابی و ولایتمدار دعوت می‌کنم تا بار دیگر یک‌صدا و همگام با دیگر هموطنانمان، ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های بلند بنیانگذار کبیر انقلاب و رهبر فرزانه ایران اسلامی، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (حفظه‌الله) با حضور در مراسم گرامیداشت پیروزی حق بر باطل، دوباره دشمنان ایران عزیز اسلامی را رسوا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها