فرمانده دانشکده حفاظت سپاه پاسداران:

عملیات «والفجر ۸» تجلیگاه باور «ما می‌توانیم» بود

فرمانده دانشکده شهید پازوکی گفت: رزمندگان در عملیات والفجر ۸ با توکل بر خدا و استعانت از ائمه اطهار از رود خروشان اروند عبور کردند و به خط زدند و با برهم زدن ذهن دشمن در طرح‌ریزی غیرممکن‌ها را ممکن ساختند و یکی از مهم‌ترین و موفق‌ترین عملیات‌های دفاع مقدس بود به انجام رساندند.
کد خبر: ۵۰۵۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵ - 09February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با سالگرد عملیات غرورآفرین والفجر ۸ و نامگذاری این روز به نام حفاظت اطلاعات، هشتمین دوره میثاق پاسداری دانشجویان دانشکده شهید پازوکی حفاظت سپاه با حضور فرمانده این دانشکده و ۱۱۰ نفر از دانش‌آموختگان امروز در دارالقرآن کریم حرم رضوی برگزار شد.

فرمانده دانشکده حفاظت سپاه در این مراسم اظهار داشت: به‌واسطه امام رضا (ع) توفیق پوشیدن لباس سبز سپاه پاسداران را پیدا کردید به همین دلیل امانت سنگینی بر دوش دارید.

وی افزود: حال که امام رضا (ع) علیرغم برخی محدودیت‌ها و شرایط شما را دعوت کرده تا در این مکان مقدس میثاق پاسداری داشته باشید و تجدید بیعت کنید به آن حضرت عرضه می‌داریم که هر چه داریم از برکت شماست پس دست ما را تا آخر عمر که ان‌شاءالله ختم به شهادت خواهد شد رها نکنید.

فرمانده دانشکده شهید پازوکی در بخش دیگری از سخنانش به عملیات والفجر ۸ اشاره کرد و یادآور شد: این عملیات طبقه‌بندی سری داشت و علاوه بر فرماندهان جنگ، تک‌تک رزمندگان در گفتار و رفتار حفاظت را رعایت می‌کردند بر همین اساس سالروز این عملیات به نام روز حفاظت اطلاعات نامگذاری شد.

وی تأکید کرد: رزمندگان در عملیات والفجر ۸ با توکل بر خدا و استعانت از ائمه اطهار از رود خروشان اروند عبور کردند و به خط زدند و با برهم زدن ذهن دشمن در طرح‌ریزی غیرممکن‌ها را ممکن ساختند و یکی از مهم‌ترین و موفق‌ترین عملیات‌های دفاع مقدس بود به انجام رساندند.

در پایان این مراسم میثاق‌نامه پاسداری توسط یکی از دانش‌آموختگان دانشکده حفاظت سپاه پاسداران قرائت شد و به نمایندگی، تعدادی از دانش‌آموختگان مفتخر به دریافت درجه شدند.

سخنرانی در خصوص سیره اخلاقی حضرت علی (ع)، مداحی و اجرای سرود از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار