فرمانده کل انتظامی کشور:

شهدا و خانواده این عزیزان، ارزش‌های معنوی انقلاب هستند

سردار اشتری گفت: شهدا و خانواده این عزیزان ارزش‌های معنوی انقلابند و پیشرفت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور را مدیون خون پاک شهدا هستیم.
کد خبر: ۵۰۵۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ - 09February 2022

شهدا و خانواده این عزیزان، ارزش‌های معنوی انقلابندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده کل انتظامی کشور در حاشیه سفر به استان سیستان و بلوچستان پس از ورود به شهرستان ایرانشهر در دیدار با خانواده شهیدان «ناصر دٌرزاده و محمود میرزاده» از فداکاری، رشادت و ایثارگری این دو شهید عزیز در حفظ و حراست از این مرز و بوم و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی تقدیر کرد.

وی با اشاره به جایگاه و منزلت ارزشمند شهدا، افزود: شهدا و خانواده‌های این عزیزان ارزش‌های معنوی انقلابند و پیشرفت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور را در چهل و سومین دهه مبارک فجر انقلاب مدیون خون پاک شهدا هستیم.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: ادامه راه شهیدان و پیروی از آرمان‌های والای آنان یک وظیفه شرعی است چرا که با خون شهیدان درخت انقلاب تنومندتر از گذشته شده و همه ما امنیت موجود را مدیون این عزیزان و ایثارگری‌های آنان هستیم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور بیان داشت: خانواده معظم شهدا الگوی صبر و پایداری در جامعه هستند که با تحمل سختی‌ها و مشقت‌های فراوان و با تقدیم بهترین عزیزان خود باعث عزت، عظمت و سربلندی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند که برای ما بسیار مایه افتخار و بزرگی است.

شهید «ناصر دٌرزاده» پانزدهم آذرماه سال ۱۳۹۷ در حمله تروریستی کوردلان در شهرستان چابهار به فیض شهادت نائل شد و شهید «محمود میرزاده» نیز در سال ۸۳ در درگیری با اشرار مسلح در محور «اسلام آباد-دلگان» بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسیده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار