یادواره شهدای عملیات «والفجر ۸» در ارومیه برگزار شد

یادواره شهدای عملیات والفجر ۸ امروز با حضور جمعی از خانواده شهدای این عملیات، رزمندگان و اقشار مختلف مردم در ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۵۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶ - 09February 2022

یادواره شهدای عملیات «والفجر ۸» در ارومیه برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، یادواره شهدای عملیات والفجر ۸ امروز(چهارشنبه) با حضور جمعی از خانواده شهدای این عملیات، رزمندگان و اقشار مختلف مردم در ارومیه برگزار شد.

«محمد نیک نفس» یکی از رزمندگان و غواصان عملیات والفجر 8 در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: در دفاع مقدس رزمندگان عملیات های مختلفی را انجام دادند که باعث خلق حماسه‌های ماندگار شد و یکی از این عملیات‌های بزرگ «والفجر8» بود که در تاریخ ۲۰ بهمن ۱۳۶۴ با رمز یا زهرا (س) و در منطقه عمومی فاو صورت گرفت.

وی لحظه به لحظه عملیات والفجر 8 را جلوه هایی از نصرت الهی توصیف کرد و گفت: پیروزی در این عملیات معجزه ای بود که از طرف خداوند نصیب رزمندگان شد.

نیک نفس به بررسی نقش امام خمینی در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس اشاره کرد و نقش مدیریتی ایشان را عامل اصلی خلق این حماسه های ماندگار دانست.

این رزمنده دفاع مقدس با اشاره به اهمیت و فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا گفت: قطعا محافل ای که مزین به نام شهدا باشد خود شهیدان نیز بانیان آن هستند.

وی با تاکید بر پاسداری از خون شهیدان افزود: ملتی که مانوس به فرهنگ ایثار و شهادت و تابع ولی فقیه باشد همیشه سربلند و با عزت خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها