رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد؛

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در استان خوزستان به صورت پیاده روی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام قربانی گفت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در استان خوزستان روز جمعه همزمان با جشن ملی ۱۴۰۰ به صورت پیاده‌روی برگزار می شود.
کد خبر: ۵۰۵۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴ - 09February 2022

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در استان خوزستان به صورت پیاده روی برگزار می شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام «علیرضا قربانی» رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در استان خوزستان روز جمعه همزمان با جشن ملی ۱۴۰۰ به صورت پیاده‌روی برگزار می شود.

وی افزود: با هماهنگی وزارت کشور، شورای هماهنگی و ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در همه شهرهای استان بجز آبادان که در وضعیت زرد، نارنجی و آبی کرونا قرار دارند راهپیمایی به صورت پیاده روی انجام می‌شود.

پیش از این شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان اعلام کرده بود راهپیمایی ۲۲ بهمن بنا به ملاحظات و مخاطرات ناشی از کرونا در همه ۶۲ شهر و بخش استان خوزستان به صورت موتوری و خودرویی برگزار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن در کلانشهر اهواز از ساعت۹.۳۰ صبح جمعه از میدان مولوی تا مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام قربانی از مردم انقلابی اهواز خواست با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به خصوص ماسک در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار