بازدید فرمانده سپاه قزوین از اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین از اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ‌بازدید کرد.
کد خبر: ۵۰۵۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳ - 10February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‎‌پرس از قزوین، سردار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، سرهنگ «ابوالفضل طاهرخانی» جانشین فرمانده سپاه استان، سرهنگ «کاظم حسینی» معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) و جمعی از فرماندهان سپاه قزوین، صبح امروز با حضور در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های استان قزوین با سرهنگ «محمد امیری مقدم» مدیرکل و کارکنان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین به گفت‌و‌گو نشست.

سردار رفیعی آتانی ضمن تبریک گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: دفاع مقدس شناسنامه انقلاب اسلامی است و در این حوزه بایستی با نگاه عمیق کار کرد تا تاریخ و دستاوردهای دفاع مقدس دچار تحریف نشود.

وی ادامه داد: تا جاییکه می توانید از راویان دست اول و کسانی که در صحنه های دفاع مقدس حضور داشتند استفاده کنید تا تاریخ دفاع مقدس دچار اغراق و از مسیر خود خارج نشود.

این مسئول تصریح کرد: تمامی آثار تولیدی و کتاب‌ها باید دارای سند باشد چرا که مستند سازی موجب مستحکم و فاخر شدن اثر تولیدی خواهد شد.

سردار رفیعی آتانی اضافه کرد: در روند کاری خود حتما از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و همچنین مدیران قبلی اداره که به درجه بازنشستگی نائل آمدند بهره ببرید چرا که آنان در حکم شناسنامه‌ی اداره حفظ آثار دفاع مقدس هستند لذا حمایت و حفظ شأن این افراد از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی در ادامه از همکاری و مشارکت در برگزاری دوره‌های ضمن‌خدمت تبیین مفاهیم دفاع مقدس، نقش رزمندگان قزوین در هشت سال جنگ تحمیلی و روایت‌گری پیشکسوتان در عملیات های شاخص رزمندگان استان اعلام آمادگی کرد.

فرمانده سپاه استان قزوین خاطر‌نشان کرد: کار کردن در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، یک کار هنری و معنوی است که همواره در این مسیر، شهدا راهگشای موانع خواهند بود.

سرهنگ «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در پایان این نشست به تشریح فعالیت‌ها و وظایف بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پرداخت. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار