معاون سیاسی استاندار زنجان:

دستاوردهای انقلاب اسلامی باید تبیین شود

«رفیعی» گفت: باید دستاوردهای نظام اسلامی تبیین شده و قدر داشته‌هایمان را بیشتر بدانیم.
کد خبر: ۵۰۵۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰ - 10February 2022

دستاوردهای انقلاب اسلامی تبیین شود«ابوالفضل رفیعی» معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان با اشاره به اینکه موضوع فرهنگ بر همگان مشخص است، اظهار داشت: در فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی هیچ مسئله‌ای به اندازه فرهنگ مورد تاکید نبوده است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه فرهنگ زیرساخت جامعه است، اضافه کرد: همه موضوعات دیگر به لحاظ فرهنگ در رتبه‌های دیگر قرار دارد.

وی با بیان اینکه دشمن بحث استحاله فرهنگی را آغاز کرده است، عنوان کرد: در فرهنگ دچار شکاف هستیم و دشمن هم از این موضوع سوءاستفاده می‌کند که همین موضوع کار فرهنگی را سخت می‌کند.

رفیعی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی به مهندسی فرهنگی تاکید دارند، گفت: جامعه ما امروز نیاز به امید دارد و دشمن با ابزار رسانه به دنبال معکوس جلوه دادن خدمات انقلاب است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه نقطه قوت ما است که دشمن ما را رها نکرده و از اقتدار نظام اسلامی نگران است، ادامه داد: امیدواریم در این دهه دستاورد‌های نظام اسلامی تببین شده و قدر داشته‌هایمان را بیشتر بدانیم.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها، ساختار و یا مدیریت نادرست ایجاد شده ‌که برای رفع آن‌ها تدبیر می‌شود، اضافه کرد: عدالت و ارزش‌هایی که به خاطر آن انقلاب کردیم بیش از پیش محقق شود.

رفیعی با بیان اینکه باید با امیدواری به داشته‌ها و سرمایه خود حرکت کنیم، عنوان کرد: در برابر فضای‌سازی و عملیات روانی دشمن و بزرگ‌نمایی تاریخ رژیم طاغوت که فرزندان ما را دچار سرگردانی و شبهه می‌کنند، به درستی مقابله کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار