بیانیه روابط عمومی انجمن راویان فتح رضوی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

«انقلاب اسلامی» ندای عدالت‌خواهی ملت‌های ستمدیده عالم است

انجمن راویان فتح رضوی در بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن، انقلاب اسلامی ایران را فریاد عدالت‌خواهی و آزادی‌خواهی ملت‌های ستمدیده جهان دانست.
کد خبر: ۵۰۵۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵ - 10February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، روابط عمومی انجمن راویان فتح رضوی به مناسبت چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدا، پیگیری رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی را برخود لازم دانسته و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

«بسم‌ الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی ایران قیام و مبارزه‌اش علیه حاکمیت کفر و ظلم‌و‌ستم در ایران و جهان بود .انقلاب اسلامی ایران دو قطب دنیای شرق‌و‌غرب را به دو قطب حق‌و‌باطل تغییر داد.

حرکت عظیم مردم ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) باعث بیداری و روشنگری در جهان شد.

انقلاب اسلامی ایران به عنوان بزرگترین امربه‌معروف موفق شد حاکمیت طاغوت را سرنگون و به جای آن حاکمیت الهی را جای گزین نماید.

با پیروزی انقلاب اسلامی، ایران اسلامی حیات تازه‌ای پیدا کرد‌ و این پیروزی باعث خوشحالی مسلمانان و مظلومان عالم شد.

انقلاب اسلامی ایران باعث گردید ملت غیور ایران به استقلال سیاسی برسد و دست اجانب شرق‌وغرب را از سر ایران کوتاه نماید و ندای عدالت‌خواهی و آزادی‌خواهی ملت‌های ستمدیده جهان را فریاد بزند.

انجمن راویان فرارسیدن چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به ملت ایران، دوستداران و وفاداران انقلاب اسلامی تبریک می‌گوید و یک بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای میثاقی مجدد بسته و پیگیری رهنمودهای معظم له را برخود لازم دانسته که در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم نمود.»

یاد بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهیدانمان و سیدالشهدای مقاومت شهید سلیمانی عزیز را گرامی داشته و توفیق استمرار راهشان از خداوند مدد می‌نمائیم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار