سفر سرزده رئیس دستگاه قضا به اصفهان

حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس دستگاه قضا صبح امروز در سفری سرزده و از پیش اعلام نشده، وارد استان اصفهان شد.
کد خبر: ۵۰۵۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸ - 10February 2022

سفر سرزده رئیس دستگاه قضا به اصفهانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس دستگاه قضا صبح امروز (پنجشنبه) در سفری غیر رسمی و از پیش اعلام نشده وارد استان اصفهان شد.

وی در ابتدای این سفر در مراسمی که به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در دادگستری این استان با حضور قضات و کارکنان قضایی برگزار شد، حضور یافت. ورود کارشناسی و عملیاتی به مسائل قضایی و مشکلات مردم در حوزه حقوق عامه از اهداف سفر‌های رئیس دستگاه قضا در دوره تحول و تعالی است.

پیشگیری از جرم و شکل‌گیری پرونده‌های قضایی به ویژه پرونده‌های کثیرالشاکی و ارتقای خدمت‌رسانی و تسریع در حل مشکلات مردم از طریق هوشمندسازی و اصلاح ساختار‌ها و روند‌های معیوب در دستور کار دستگاه قضایی است که بازدید از مراکز قضایی و مجموعه‌های مرتبط، سفر‌های استانی و برگزاری نشست‌های نخبگانی برای بررسی تخصصی پرونده‌ها و موضوعات مبتلابه جامعه با همین رویکرد انجام می‌شود.

برخلاف سفر‌های استانی پیشین، مسؤولان عالی قضایی به منظور رعایت دستورالعمل‌های کرونا رئیس قوه قضائیه را در این سفر همراهی نمی‌کنند و از خبرنگاران رسانه‌ها نیز برای پوشش این سفر دعوت نشده است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار