مدیر اجرایی مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی خبر داد؛

افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس به‌صورت مجازی

سرهنگ «حقدادیان» گفت: با توجه به محدودیت‌های کرونایی نمایشگاه دفاع مقدس شنبه 23 بهمن به‌صورت مجازی افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۵۰۵۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶ - 10February 2022

سرهنگ پاسدار «محمدرضا حقدادیان» معاون مدیرکل و مدیر اجرایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مشهد، ضمن گرامیداشت چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: فازهای نخست و 2 مرکز فرهنگی دفاع مقدس با مساعدت دستگاه‌های اجرایی و نهادهای استانی احداث به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: با توجه به اینکه عملیات موزه‌آرایی برابر استاندارهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیازمند زمان است برابر تدبیر اتخاذشده مقرر گردید قبل از عملیات نهایی موزه‌آرایی، نمایشگاه دفاع مقدس باهدف ارائه نقش دستگاه‌های اجرایی استان در دفاع مقدس در ساختمان مقاومت اسلامی دایر شود.

مدیر اجرایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خراسان رضوی ادامه داد: به‌منظور برپایی این نمایشگاه ستاد اجرایی تشکیل و جلسات متعددی با حضور نمایندگان دستگاه‌ها و یگان‌های نیروهای مسلح برگزار شد و طراحی و مطالعات مفهومی انجام گرفت.

حقدادیان خاطرنشان کرد: به‌حمدالله 25 دستگاه اجرایی، یگان‌های نیروهای مسلح و نهادها در این نمایشگاه حضورداشته و عملیات غرفه‌آرایی را به اتمام رساندند.

وی بیان داشت: با توجه به محدودیت‌های کرونایی نمایشگاه دفاع مقدس شنبه 23 بهمن مصادف با ولادت حضرت جوادالائمه (ع) ساعت 12:30 با سخنرانی سردار سرتیپ دوم پاسدار حسینعلی یوسفعلی‌زاده مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و با حضور دست‌اندرکاران نمایشگاه و مدیران این اداره‌کل به‌صورت مجازی افتتاح خواهد شد.

مدیر اجرایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خراسان رضوی در پایان گفت: با عبور از پیک ششم کرونا و با اطلاع‌رسانی که صورت خواهد گرفت پذیرای علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار