نماینده ولی فقیه در مازندران:

استفاده از ظرفیت بانوان از دستاوردهای انقلاب است

«محمدی لائینی» گفت: یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی استفاده از ظرفیت خواهران در تحصیلات دانش‌آموزی، دانشجویی و حوزوی بوده است.
کد خبر: ۵۰۵۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۳ - 10February 2022

استفاده از ظرفیت بانوان از دستاوردهای انقلاب استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم افتتاح ساختمان جدید مدرسه علمیه حضرت آمنه (س) فریدونکنار ضمن تبریک ماه رجب و ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: فعالیت‌های اجتماعی میدان و سهمی برای خواهران در نقش آفرینی و سازندگی علمی، فرهنگی، اعتقادی و الهی و اجتماعی است که قطعا باید این میدان بوجود می‌آوریم.

وی افزود: خواهران باید از یک فرصت برابر برای کسب علم و ترویج و تبلیغ علم استفاده شود، اما پیش از انقلاب بسیار اندک از ظرفیت خواهران استفاده شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی استفاده از ظرفیت خواهران در تحصیلات دانش‌آموزی، دانشجویی و حوزوی بوده است.

محمدی لائینی تصریح کرد: حوزه‌های ترویج و تبلیغ باید فراهم شود؛ امروز درس می‌خوانیم برای تعلیم که از محصولات معلومات است بنابراین باید این بستر برای خواهران محیا باشد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در حوزه بانوان و خانواده آسیب‌های اجتماعی زیادی داریم که باید با همکاری آموزش و پرورش و دانشگاه عقد قراردادی شود تا فارغ التحصیلان حوزه علمیه به خصوص خواهران به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه یا دبیر استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان بیان کرد: در محافل و مجالس خانم‌ها که در منزل برگزار می‌شود باید از سخنران حوزوی و با معلومات استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار