سرلشکر باقری:

سازمان قضائی نیروهای مسلح بازویی توانمند برای نیرو‌های مسلح است

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: سازمان قضائی در عمل به عنوان بازویی توانمند برای نیرو‌های مسلح بوده و فرماندهی معظم کل قوا در جلسات متعدد بر حفظ و تقویت جایگاه سازمان قضائی تاکید داشته‌اند.
کد خبر: ۵۰۵۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰ - 11February 2022

سازمان قضائی نیروهای مسلح بازویی توانمند برای نیرو‌های مسلح استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستادکل نیروهای مسلح در دیدار با حجت‌الاسلام «احمد‌رضا پورخاقان» رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر و ولادت حضرت علی (ع) و تبریک مجدد انتصاب رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح، اظهار داشت: سازمان قضائی در عمل به عنوان بازویی توانمند برای نیرو‌های مسلح بوده و فرماندهی معظم کل قوا در جلسات متعدد بر حفظ و تقویت جایگاه سازمان قضائی تاکید داشته‌اند و به جهت صیانت از نیرو‌های مسلح ادامه کار مداوم این سازمان مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی «مدظله العالی» است.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به صحبت‌های مقام عظمای ولایت و دیدگاه ایشان نسبت به جایگاه مهم و اساسیِ سازمان قضائی نیرو‌های مسلح عنوان داشت: رسیدگی تخصصی به پرونده‌ها و شناخت کافی این سازمان نسبت به نیرو‌های مسلح باعث حفظ شأن و جایگاه نیرو‌های مسلح در جامعه شده است.

وی خاطرنشان کرد: در همه دوره‌ها رابطه سازمان قضائی و نیرو‌های مسلح رابطه بسیار خوبی بوده و این امر در چند سال اخیر کاملاً مشهود است.

سرلشکر باقری با اشاره به اهمیت پیشگیری از وقوع جرم در نیرو‌های مسلح افزود: آموزش و پیشگیری آنقدر مهم است که در اکثر جلسات با تأکید به این موضوع، ستاد کل نیرو‌های مسلح پیگیری آن را در دستور کار خود قرار داده است.

در این جلسه «مهرانفر» معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان نیز برخی از مسائل فیمابین سازمان قضائی و ستاد کل نیرو‌های مسلح را مطرح کرد که سرلشکر باقری دستورات لازم را در مورد آن صادر کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار