فرمانده سپاه حاجی آباد‌:

پیروزی انقلاب ‌اسلامی نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران است

«سالاری» گفت: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران است و دهه فجر تجلی وحدت و میثاق مردم با انقلاب است.
کد خبر: ۵۰۵۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸ - 11February 2022

سرهنگ «محمد سالاری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد‌ در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس، در خصوص ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران است و دهه فجر تجلی وحدت و میثاق مردم با انقلاب است.

وی افزود: دهه فجر عرصه تحکیم و برقراری ارتباط بین نسلی است تا نسل جدید با رشادت‌های یک ملت برای رسیدن به انقلاب اسلامی آشنا شوند و دستاوردهای نظام اسلامی را درک نمایند.

سالاری ادامه داد: دهه مبارک فجر، ایام به ثمر رسیدن مجاهدت‌ها و جان‌فشانی‌های مردان و زنان آزاده ایران سرافراز و کلید گشاینده درهای فتح و پیروزی به روی ملت بزرگ ایران است که با رهبری پیامبرگونه حضرت امام خمینی (ره) «استقلال»، «آزادی» و «جمهوری اسلامی» را به ارمغان آورد.

فرمانده سپاه حاجی آباد گفت: دهه فجر، تجلی شکوهمند حماسه و طلوع آفتاب معنویت، در ۲۲ بهمن‌‌ ۱۳۵۷ با رهبری بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی بود، انقلابی که برهه‌ای از تاریخ این مرزوبوم کهن بوده و برگ زرینی را در تاریخ دنیا گشود تا صدای عدالت‌خواهی، استقلال‌طلبی و آزادگی ایران اسلامی و مردم غیور این دیار را در جهان طنین‌انداز کند.

وی خاطرنشان کرد: در آغاز بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و مردم شریف و همیشه درصحنه استان هرمزگان و شهرستان حاجی آباد تبریک و شادباش عرض می‌نمایم و از خدای سبحان توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی را مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها