رئیس بسیج جامعه زنان یزد:

بسیج جامعه زنان یزد از مشاغل خرد خانگی حمایت می‌کند

«رضایی» گفت: بسیج جامعه زنان یزد از زنان خانه‌دار، سرپرست خانه‌دار و کارآفرین استان یزد حمایت می‌کند.
کد خبر: ۵۰۵۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴ - 11February 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «سپیده رضایی» مسئول بسیج جامعه خواهران سپاه الغدیر استان یزد در حاشیه برگزاری نمایشگاه تسهیلات و اشتغال‌زایی بسیج سازندگی یزد در گفت‌وگو با رسانه‌ها با گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن ‌اظهار داشت: نهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر با عنوان زنان و اشتغال‌زایی نام گرفته ‌و نمایشگاه تسهیلات اشتغال‌زایی استان یزد به همت بسیج سازندگی استان در یزد به صورت متمرکز و در شهرستان‌ها به صورت حوزه‌ای به مدت ۱۵ روز برگزار شد.

وی تصریح کرد: اکثر غرفه‌های این نمایشگاه را محصولات خانگی زنان سرپرست خانوار و زنان کارآفرین تشکیل می‌دهد که با استقبال خوبی از سوی مردم روبرو شده است.

رئیس بسیج جامعه زنان استان یزد، با یادآوری شعار سال ۱۴۰۰ از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی «پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» خاطرنشان کرد: هر یک از نهاد‌ها از جمله بسیج جامعه زنان برنامه‌هایی را برای تقویت اقتصاد کشور ارائه می‌دهند.

رضایی، یکی از مزایای اشتغال خانگی را‌ حضور زنان در محیط خانه همراه با کمک به اقتصاد خانواده و فرصت کافی برای رسیدگی و تربیت فرزندان عنوان کرد و گفت: مشاغل خانگی با تأسی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی که الگوی سوم زن مسلمان را تبیین کردند که زن مسلمان هم در متن و جامعه و همزمان در کانون گرم خانواده هم حضور یابد.

وی بیان داشت: این نمایشگاه‌ها در طول سال به صورت مستمر از محصولات و تولیدات خانگی بانوان برگزار می‌شود و گروه‌های جهادی هم به کمک برگزاری نمایشگا ه‌ها آمده اند.

رئیس بسیج جامعه زنان استان یزد، از آزادی دو زن سرپرست خانوار با کمک خیرین خبر داد و گفت: این دو زن که به دلیل جرائم غیر عمد و بدهی مالی مدتی را در زندان به سر می‌بردند در ایام الله دهه مبارک فجر با کمک خیرین به کانون گرم خانواده بازگشتند.

وی اظهار امیدواری کرد: بتوانیم در این عرصه جنگ اقتصادی و با تأسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، از مشاغل خرد خانگی حمایت کنیم و بانوان هم در این سنگر اقتصاد در کنار مردان پیشتاز باشند.

نمایشگاه و فروشگاه دائمی اقتصاد مقاومتی (تسهیل در تولید) در بلوار شهید صدوقی (ره) نبش کوچه ۴۱ همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها